Dagje Amsterdam

04-06-2012 13:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op zondag 24 juni gaan m'n vriendin en ik naar een concert in de Heineken Music Hall. We gaan met de trein en overnachten in hotel Casa 400. De volgende dag hebben we dus nog om Amsterdam aan te doen om vervolgens s'avonds met de trein weer naar huis te gaan.

Ik zou graag van jullie tips willen tav leuke winkeltjes, markten, eetentjes etc. En of alles een beetje te doen is met de tram.

Groetjes
Noordermarkt, 9 straatjes etc.

*droomt weg naar een dagje slenteren in de stad*

En wat betreft te doen met de tram, ik loop eigenlijk alles als ik een dagje in de stad ben, maar ik wandel ook erg graag. En op die manier kom je vaak nog weer hele leuke winkeltjes, straatjes en dergelijke tegen.
Noordermarkt is dd heel leuk. Is alleen maandagmorgen. Tram 3 stopt daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haarlemmerstraat, 9 straatjes. Je wandelt zo vanaf CS de Jordaan in, erg leuk buurtje. Ook leuk is de Pijp, even struinen op de albert cuyp, veel gezellige kroegjes en eettentjes te vinden.
In het boekje 100% Amsterdam staan leuke wandelingen om te doen.

verder al bovengenoemde! Have fun!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Dank jullie voor de reacties! Gaan zowiezo de negen straatjes doen.

En wat betreft de markt, welke zou leuker zijn, de albert cuyp of de noordermarkt? De pijp is volgens mij ook dicht bij het hotel. (ff gekeken op google maps).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven