Dagje Maastricht: tips?

31-07-2016 17:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen samen met een vriendin een dagje naar Maastricht, we willen natuurlijk sowieso gewoon door de stad slenteren en een beetje een indruk krijgen van de stad, maar voor de rest hebben we nog niet echt plannen. Hebben jullie aanraders? (en aangezien het weer best goed lijkt te worden, waar kunnen we het beste een ijsje halen? )
Wat leuk dat je nog even laat weten hoe het dagje Maastricht was. Klinkt goed allemaal!

Welke boeken heb je gekocht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 03 augustus 2016 @ 20:14:

Wat leuk dat je nog even laat weten hoe het dagje Maastricht was. Klinkt goed allemaal!

Welke boeken heb je gekocht?"De zwarte met het witte hart" van Arthur Japin en "Wie heeft er wél zijn boeken bij zich?", van die laatste weet ik de schrijver niet uit mijn hoofd, een boek hoe een docent - zonder ervaring - beschrijft hoe hij het lesgeven ervaart. Ik heb het eerste stukje gelezen en was heel benieuwd naar de rest, dus die heb ik gekocht. Volgende week gaan we op vakantie, dus dan ga ik het boek helemaal lezen
quote:Promethium schreef op 03 augustus 2016 @ 21:16:

[...]

"De zwarte met het witte hart" van Arthur Japin en "Wie heeft er wél zijn boeken bij zich?", van die laatste weet ik de schrijver niet uit mijn hoofd, een boek hoe een docent - zonder ervaring - beschrijft hoe hij het lesgeven ervaart. Ik heb het eerste stukje gelezen en was heel benieuwd naar de rest, dus die heb ik gekocht. Volgende week gaan we op vakantie, dus dan ga ik het boek helemaal lezen

Wat leuk! Ik ken beide boeken niet; maar gezien je omschrijving zijn het vast goede boeken.

Veel leesplezier en een fijne vakantie gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven