Davey Crocket Ranch Disneyland Parijs
zaterdag 15 oktober 2016 om 11:34
Binnenkort vertrekken wij naar Disneyland Parijs en verblijven in een huisje op de Davey Crocket Ranch.
Het is al heel wat jaren geleden dat wij hier geweest zijn en nu vraag ik mij het volgende af:
Is er beddengoed en zijn er handdoeken?
In mijn gedachten wel maar ik kan het niet terugvinden.
Ik zag dat er meerdere types huisjes zijn, ik heb geen idee in wat voor huisje wij gaan verblijven maar niet bij alle types staat dat er een koffiezetapparaat aanwezig is.
Het lijkt mij toch dat die er standaard is?
Het is al heel wat jaren geleden dat wij hier geweest zijn en nu vraag ik mij het volgende af:
Is er beddengoed en zijn er handdoeken?
In mijn gedachten wel maar ik kan het niet terugvinden.
Ik zag dat er meerdere types huisjes zijn, ik heb geen idee in wat voor huisje wij gaan verblijven maar niet bij alle types staat dat er een koffiezetapparaat aanwezig is.
Het lijkt mij toch dat die er standaard is?

zaterdag 15 oktober 2016 om 11:55
Ja, zou jij nog bellen? Ik heb ze al 2x gebeld en ik heb zo lang in de wacht gehangen dat ik daar eigenlijk wel klaar mee ben.
En jullie op het vivaforum zijn altijd snel met reacties.
Misschien neem ik het alletwee wel mee. Filters en koffie en oploskoffie.
Goed om te weten van het beddengoed en de handdoeken. Dank je wel!
En jullie op het vivaforum zijn altijd snel met reacties.
Misschien neem ik het alletwee wel mee. Filters en koffie en oploskoffie.
Goed om te weten van het beddengoed en de handdoeken. Dank je wel!

zaterdag 15 oktober 2016 om 12:37
Bedden zijn zelfs al opgemaakt! Ik vergelijk het maar met een hotel: je bed is opgemaakt, en zijn mini-zeepjes en shampoo, en er zijn handdoeken.
Hou er wel rekening mee dat je voor ALLES een auto nodig hebt. Ook voor een stokbrood bij de winkel op het terrein.
O, en hou rekening met meer dan 20 min van je huisje naar Disney. Ze rekenen dat van het einde van het terrein naar het begin van het park. Werkelijke tijd zit eerder tussen de 30 en de 45 min.
Nog iets: het water smaakt daar gek. En dat proef je ook terug in de thee (koffie weet ik niet). Ik zou dus iig iets van siroop meenemen voor overdag en/of flesjes water meenemen uit Nederland.
Hou er wel rekening mee dat je voor ALLES een auto nodig hebt. Ook voor een stokbrood bij de winkel op het terrein.
O, en hou rekening met meer dan 20 min van je huisje naar Disney. Ze rekenen dat van het einde van het terrein naar het begin van het park. Werkelijke tijd zit eerder tussen de 30 en de 45 min.
Nog iets: het water smaakt daar gek. En dat proef je ook terug in de thee (koffie weet ik niet). Ik zou dus iig iets van siroop meenemen voor overdag en/of flesjes water meenemen uit Nederland.

zaterdag 15 oktober 2016 om 12:43
quote:blueeyes*3 schreef op 15 oktober 2016 @ 12:37:
=== goud wat overdreven 45 minuten. Wij waren er met 15 minuten rijden maximaal een zaten op het eerste terrein bij de receptie.
=== in frankrijk zit chloor in het water, als je dit niet gewend bent Kanu je buikpijn en diarree krijgen. Water uit Nederland meenemen linkt mij overdreven, er zit op 10 minuten van de Davy Crockett een hele grote auchan. Een fles van 5 liter kost dat 89 cent.
=== goud wat overdreven 45 minuten. Wij waren er met 15 minuten rijden maximaal een zaten op het eerste terrein bij de receptie.
=== in frankrijk zit chloor in het water, als je dit niet gewend bent Kanu je buikpijn en diarree krijgen. Water uit Nederland meenemen linkt mij overdreven, er zit op 10 minuten van de Davy Crockett een hele grote auchan. Een fles van 5 liter kost dat 89 cent.

zaterdag 15 oktober 2016 om 12:44
quote:blueeyes*3 schreef op 15 oktober 2016 @ 12:37:
Bedden zijn zelfs al opgemaakt! Ik vergelijk het maar met een hotel: je bed is opgemaakt, en zijn mini-zeepjes en shampoo, en er zijn handdoeken.
Nog iets: het water smaakt daar gek. En dat proef je ook terug in de thee (koffie weet ik niet). Ik zou dus iig iets van siroop meenemen voor overdag en/of flesjes water meenemen uit Nederland.Het ligt er natuurlijk maar net aan waar je huisje zit. Wij konden gewoon lopend naar het zwembad en de winkel, we hebben 1 keer in de eerste lus naast het centrum gezeten en 1 keer in de derde lus. In het water zit chloor en dat smaakt niet lekker, flessen water is handig voor koffie en thee of limonade.
Nog iets: het water smaakt daar gek. En dat proef je ook terug in de thee (koffie weet ik niet). Ik zou dus iig iets van siroop meenemen voor overdag en/of flesjes water meenemen uit Nederland.Het ligt er natuurlijk maar net aan waar je huisje zit. Wij konden gewoon lopend naar het zwembad en de winkel, we hebben 1 keer in de eerste lus naast het centrum gezeten en 1 keer in de derde lus. In het water zit chloor en dat smaakt niet lekker, flessen water is handig voor koffie en thee of limonade.
zaterdag 15 oktober 2016 om 15:06

zaterdag 15 oktober 2016 om 21:55
Via deze link kan je een filmpje zien waar je het koffiezetapparaat ziet staan in de keuken.
http://www.discoverthemag ... davy-crockett-ranch-paris
http://www.discoverthemag ... davy-crockett-ranch-paris

dinsdag 18 oktober 2016 om 23:51
Dank je wel!
We zijn net thuis gekomen uit Disneyland.
En er was een koffiezetapparaat.
Bedden waren opgemaakt en de handdoeken lagen al in de bungalow.
Ontbijt was zeer uitgebreid. We zaten op loopafstand van het ontbijtophaalpunt, ideaal.
We hebben genoten. Het smaakt naar meer.
Allemaal bedankt voor de reacties.
We zijn net thuis gekomen uit Disneyland.
En er was een koffiezetapparaat.
Bedden waren opgemaakt en de handdoeken lagen al in de bungalow.
Ontbijt was zeer uitgebreid. We zaten op loopafstand van het ontbijtophaalpunt, ideaal.
We hebben genoten. Het smaakt naar meer.
Allemaal bedankt voor de reacties.