De Wit of Obelink (1st world problems-alert)
vrijdag 13 juni 2025 om 20:38
Wij hebben nodig, misschien een nieuwe tent, maar sowieso alle toebehoren (tafel, stoelen, noem maar op). Gaan we beter naar De Wit of naar Obelink? Ze hebben allebei een 4,3 op Google review, dus ja. Benieuwd naar jullie mening en vooral, de bijbehorende onderbouwing.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
vrijdag 13 juni 2025 om 22:03
vrijdag 13 juni 2025 om 23:10
Huh? Obelink heeft juist een heel groot restaurant. Soort ikea waarbij je met je dienblad langs het drinken gaat, dan koude gerechten en daarna warme. En er is meer dan genoeg plek daar. Wij waren er met Hemelvaart en het was echt bomvol, half uur in de file gestaan om te kunnen parkeren. We waren om een uur of 1 bij het restaurant en konden gewoon zitten.
Wij gaan meestal naar de wit vanwege de afstand. Maar ik vind obelink wel fijner. Veel uitgebreider qua kampeerspullen en ik vind het altijd leuk om bij de caravans te kijken. Die heeft de wit niet. De wit is wel handiger qua opzet van de winkel. Obelink is wat onoverzichtelijker. En ik ben fan van het eigen merk van Obelink als het om kampeerspullen gaat. Goede kwaliteit en goed geprijsd.
vrijdag 13 juni 2025 om 23:23
Verrek, je hebt gelijk. Nooit gezien en ik ben er toch meerdere keren geweest. We hebben er zelfs onze caravan gekocht.Irregular_Choice schreef: ↑13-06-2025 23:10Huh? Obelink heeft juist een heel groot restaurant. Soort ikea waarbij je met je dienblad langs het drinken gaat, dan koude gerechten en daarna warme. En er is meer dan genoeg plek daar. Wij waren er met Hemelvaart en het was echt bomvol, half uur in de file gestaan om te kunnen parkeren. We waren om een uur of 1 bij het restaurant en konden gewoon zitten.
Wij gaan meestal naar de wit vanwege de afstand. Maar ik vind obelink wel fijner. Veel uitgebreider qua kampeerspullen en ik vind het altijd leuk om bij de caravans te kijken. Die heeft de wit niet. De wit is wel handiger qua opzet van de winkel. Obelink is wat onoverzichtelijker. En ik ben fan van het eigen merk van Obelink als het om kampeerspullen gaat. Goede kwaliteit en goed geprijsd.
zaterdag 14 juni 2025 om 13:21
Haha, heel passend
Ik vond wel de Vrijbuiter van vroeger leuker. Na hun doorstart zijn we bij een van de vestigingen geweest (weet even niet meer welke, lekker helpend) en toen vonden we het ineens een stuk kleiner.
zaterdag 14 juni 2025 om 15:28
zaterdag 14 juni 2025 om 17:52

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in