Disney 2-sterrenhotels
woensdag 24 februari 2016 om 19:59
Het scheelt in prijs, afstand en faciliteiten. Zowel Santa Fe als Cheyenne zijn basis hotels, Cheyenne ziet er nog enigszins leuk uit als indianendorp, maar Santa Fe bestaat gewoon uit betonnen blokken. Het is voor ons alweer wat jaartjes geleden maar ik vond het echt wel goed te doen qua prijs-kwaliteit verhouding. De kamers zijn niet groot maar met 2 king size bedden slaap je prima. Er is verder niks te doen. In een minuut of 20 loop je binnendoor langs de andere hotels naar het park. Hoe dichter bij het park hoe duurder en luxer de hotels worden, je hebt dan een zwembad en een ruimere kamer. En je hoeft natuurlijk minder ver te lopen....
chrissiefur wijzigde dit bericht op 24-02-2016 20:05
Reden: spelfoutje
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
woensdag 24 februari 2016 om 20:05
woensdag 24 februari 2016 om 20:08
woensdag 24 februari 2016 om 20:24
Qua hotel waren wij tevreden over Santa Fé.
Helaas zaten wij net in een periode dat er voornamelijk Zuid-Europeanen waren. Laten we het er op houden dat onze normen en waarden nogal uiteen liepen.
Bescheiden een broodjes halen 's morgens zat er niet in. Dienbladen vol ( nee geen bordjes erop, dienbladen vol! ) broodjes werden naar de tafels gesleept. 1 pakje boter? 25 per keer ofzo! Zelfde geldt voor beleg e.d.
Ik dacht dat die mensen nooit te eten kregen.
Wat bleek? Het ontbijt werd geplunderd zodat het meegenomen kon worden in het park.
De rest van de ochtenden hebben wij ons ontbijt in Santé Fé gelaten voor wat het was. We zijn naar Mickey's café gegaan in disney village om te ontbijten. Daar lieten de gasten wel wat liggen voor een ander.
Helaas zaten wij net in een periode dat er voornamelijk Zuid-Europeanen waren. Laten we het er op houden dat onze normen en waarden nogal uiteen liepen.
Bescheiden een broodjes halen 's morgens zat er niet in. Dienbladen vol ( nee geen bordjes erop, dienbladen vol! ) broodjes werden naar de tafels gesleept. 1 pakje boter? 25 per keer ofzo! Zelfde geldt voor beleg e.d.
Ik dacht dat die mensen nooit te eten kregen.
Wat bleek? Het ontbijt werd geplunderd zodat het meegenomen kon worden in het park.
De rest van de ochtenden hebben wij ons ontbijt in Santé Fé gelaten voor wat het was. We zijn naar Mickey's café gegaan in disney village om te ontbijten. Daar lieten de gasten wel wat liggen voor een ander.
woensdag 24 februari 2016 om 20:30
Santa fe ben ik als kind geweest, was prima.
Cheyenne ben ik twee 1,5 jaar geleden geweest, prima. Gezelliger dan het santa fe, vond ik. Ontbijt is all you can eat, met croissantjes en kleine broodjes en cornflakes.
Davey crockett was ik afgelopen zomer. Prima huisje, en de mogelijkheid om dingen in een koelkast te doen vonden wij ook erg fijn. Vanaf daad moet je wel alles met de auto doen, dus je kunt minder makkelijk tussendoor even terug.
Cheyenne ben ik twee 1,5 jaar geleden geweest, prima. Gezelliger dan het santa fe, vond ik. Ontbijt is all you can eat, met croissantjes en kleine broodjes en cornflakes.
Davey crockett was ik afgelopen zomer. Prima huisje, en de mogelijkheid om dingen in een koelkast te doen vonden wij ook erg fijn. Vanaf daad moet je wel alles met de auto doen, dus je kunt minder makkelijk tussendoor even terug.
woensdag 24 februari 2016 om 20:38
woensdag 24 februari 2016 om 21:03
Santa Fé is sfeerloos. Grote betonnen blokken. Kleine hokkerige kamers (met vieze vlekken in de vloer). En die rijen voor dat ontbijt...
Sequoia Lodge was al veel beter, wat dat betreft. Er zit wat mij betreft best wat verschil in.
Maar omdat je er alleen slaapt en ontbijt kan je het er best op gokken hoor.
Sequoia Lodge was al veel beter, wat dat betreft. Er zit wat mij betreft best wat verschil in.
Maar omdat je er alleen slaapt en ontbijt kan je het er best op gokken hoor.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
woensdag 24 februari 2016 om 22:19