Disneyland Parijs

25-05-2026 11:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Man en ik denken erover na om met de kinderen naar Disneyland Parijs te gaan. Er ligt nog niets vast: we weten nog niet wanneer en hoe lang. Wel weten we dat als we gaan, het dan met de trein zal zijn.

Alle nuttige tips voor Disneyland Parijs zijn welkom!
Wij gaan of in herfstvakantie of begin 2027. We willen naar Marvel Hotel, tenminste dat is de wens van man en kinderen.

Wij houden de aanbiedingen van de anwb in de gaten, die zijn doorgaans gunstig en komen in de zomer weer beschikbaar.
You can only succeed when there is room to fail.
Appletje schreef:
25-05-2026 13:46
De Fransen zijn wel oprechter denk ik. Zij menen het.
Of ze het menen of niet, ik verwacht wel dat je gewoon lacht, zelfs al vind je je baan stom. Ik werk heel veel met Fransen binnen mijn werk en Mon Dieu (pun intended), soms is het net alsof ze opnieuw de Franse revolutie willen starten :-D .

TO: aan 3-4 dagen heb je echt genoeg en vergeet niet dat het ook wel een werk vakantie is in de zin dat je loopt, wacht, slentert, etc. Er is in ieder geval genoeg te zien/doen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
En nog een tip: de lichtshow en het vuurwerk! Echt een belevenis!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ushuaia schreef:
25-05-2026 18:24
Ik sta zeker open voor suggesties hoor, dank je wel.

Ik zie dat het met OV minder makkelijk te bereiken is dan Disney. Het kan wel, maar met meer overstappen. (We kunnen niet met de auto)
Wij gaan zelf inderdaad altijd met de auto. Maar heb wel begrepen dat de trein prima te doen is. Ken best veel mensen die het gedaan hebben en beviel bij iedereen goed. Dus misschien toch het uitzoeken waard. Ik denk echt dat je in EP een leukere tijd (zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding) hebt dan in Disneyland als je kijkt naar het complete resort :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven