Dochter voelt zich niet lekker

05-08-2021 15:42 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zaterdag vertrekken we voor vakantie, maar mijn dochter van 10 heeft nu buikpijn en is misselijk. Als het zo door gaat kunnen we misschien niet mee. We hebben wel annuleringsverzekering maar maak me wel zorgen en we balen ook. Deze reis hebben we 2 weken geleden geboekt. Hopelijk is ze snel beter, maar we stressen wel en niet wetende dat we ons geld terug krijgen.

Meer mensen hier zo kort voor de reis moesten afzeggen en wat moesten jullie daarvoor regelen.
misvrolijk schreef:
06-08-2021 19:31
Nou dan heb je verkeerd gelezen. Ik maakte me als moeder eerder druk om een ziek mee te nemen en haar dat allemaal te laten door maken. En het verloop van hoe lang ze ziek zou zijn. En of de annuleringsverzekering wel alles zou dekken. Dat was voor dit geval niet zo las ik van anderen hier. Dus hebben we alvast voor de zekerheid al laten testen. Dan hebben we dat in ieder geval gehad. En mochten het niet gaan dan gingen we gewoon niet.fijne dag verder
Je maakte je druk om Corona, niet op vakantie kunnen en of je je geld wel terug zou krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ja iedereen las t verkeerd :-?
misvrolijk schreef:
06-08-2021 19:25
Gisteren bij de ggd laten testen (dochter)vandaag binnen. Die van ons hebben we gisteren gedaan en op de zelfde dag s avonds binnen.
En geen een keer dat je dat dan even vermeldt? Je tikt je teksten zeker met het puntje van je neus.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
06-08-2021 18:17
Dus niet de hele dag al, dus vandaar ook geen berichten om te laten testen.
Als je 39 graden koorts ‘s avonds tussen neus en lippen door ‘verhoging’ noemt dan durf ik de gok te wagen dat het kind in de middag al voldeed aan alle ‘vereisten’ om te testen. Ook gezien de eerdere opmerkingen. Maakt mij verder niet uit wanneer ze test, het maakt het allemaal alleen maar spannender voor TO.
Fairway schreef:
06-08-2021 20:07
Als je 39 graden koorts ‘s avonds tussen neus en lippen door ‘verhoging’ noemt dan durf ik de gok te wagen dat het kind in de middag al voldeed aan alle ‘vereisten’ om te testen. Ook gezien de eerdere opmerkingen. Maakt mij verder niet uit wanneer ze test, het maakt het allemaal alleen maar spannender voor TO.
Daar gaat het toch niet om? Voordat zij het meldde kon niemand weten of het kind koorts had. Dus was er ook geen grond om te testen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
06-08-2021 20:09
Daar gaat het toch niet om? Voordat zij het meldde kon niemand weten of het kind koorts had. Dus was er ook geen grond om te testen.
Voor ons niet, voor TO des te meer.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een bijzonder einde van dit topic. Van dikke paniek naar ‘verhoging’ van 39 graden en opeens is dochter gisteren al getest. Vandaag nog een beetje gespuugd, maar morgen lekker vliegen. Uhm, ok O_o
Alle reacties Link kopieren
misvrolijk schreef:
06-08-2021 19:25
Gisteren bij de ggd laten testen (dochter)vandaag binnen. Die van ons hebben we gisteren gedaan en op de zelfde dag s avonds binnen.
Hoe dan!?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.
Friezin71 schreef:
06-08-2021 20:14
Wow, wat een bijzonder einde van dit topic. Van dikke paniek naar ‘verhoging’ van 39 graden en opeens is dochter gisteren al getest. Vandaag nog een beetje gespuugd, maar morgen lekker vliegen. Uhm, ok O_o
Ja, heel afwisselend. Net een achtbaan!
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
06-08-2021 20:14
Wow, wat een bijzonder einde van dit topic. Van dikke paniek naar ‘verhoging’ van 39 graden en opeens is dochter gisteren al getest. Vandaag nog een beetje gespuugd, maar morgen lekker vliegen. Uhm, ok O_o
Zou er nog een verdwijntruc volgen?
Alle reacties Link kopieren
misvrolijk schreef:
05-08-2021 16:28
Ok maar bij koorts moeten ze wel een test hebben
misvrolijk schreef:
05-08-2021 17:28
Ok dus ook niet bij hoofdpijn en koorts( niet het geval) en spugen?

Sorry vroeger zou ik me niet zo veel zorgen erom maken. Maar nu met corona heb je zoveel regels. Wat ik nu wel vergeet is dat je kan testen.


misvrolijk schreef:
06-08-2021 19:25
Gisteren bij de ggd laten testen (dochter)vandaag binnen. Die van ons hebben we gisteren gedaan en op de zelfde dag s avonds binnen.

Dus gister om half zes had je nog niet eens gedacht aan een afspraak maar binnen twee uur heb je nog een plek bij de GGD geregeld en haar koortsend, kotsend en ziek en al van de bank geplukt om toch plots te laten testen? En ondertussen gaf je hier updates en vertelde je dat je vergat dat er getest kan worden maar rep je met geen woord over je uitzonderlijk snel geregelde test zo in de avond?

Heel bijzonder.
Wat een gezeik op de TO zeg.

Een fijne vakantie gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
07-08-2021 14:13
Wat een gezeik op de TO zeg.

Een fijne vakantie gewenst!
Het is een heel legitieme verbazing. We hebben allemaal meelevend gereageerd, meegedacht, naar oplossingen gezocht en dan eindig het topic doodleuk met ‘ze is gisteren al getest niks aan het handje’?
Fairway schreef:
07-08-2021 14:38
Het is een heel legitieme verbazing. We hebben allemaal meelevend gereageerd, meegedacht, naar oplossingen gezocht en dan eindig het topic doodleuk met ‘ze is gisteren al getest niks aan het handje’?
Juist fijn dat er niks aan de hand is toch?
Fijne vakantie TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven