Dubai

30-07-2011 20:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Volgend jaar willen we graag een paar dagen naar Dubai.

Op het moment zie ik tussen de bomen het bos niet meer.

Dus graag wat tips, welke hotels, welke wijk en wat moet je echt zien en wat juist niet.

We zijn trouwens met zijn 4en (twee volwassenen en twee kindjes)

Hopelijk hebben jullie wat tips.
Saks Fifth Avenue in de BurJuman mall. En dan met name het schoenenrek in de sale (tot 1 maart). In dezelfde mall heet Manolo Blahnik een winkel.

Shop ze!
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik er was maar dit appartementen hotel is echt helemaal prima:

http://www.fivestarallian ... rbour-hotel-and-residence

Je kan daar een meerkamer appartement nemen, die zijn heel prima maar wel aardig luxe.

Verder inderdaad dezelfde mall dieSuze02 noemt, in de dubai emirates mall kan je skie-en

Een stadstrip is leuk, uitstappen bij de soukh en daar doorheen lopen (goedkoop goud als je daar van houdt). Met bootje over de Dubai Creek is ook erg leuk. Wij hebben ook een jeepsafari door de woestijn gedaan, die is echt top! En je vergapen aan de pracht en praal van Dubai, wel grote verschillen tussen arm en rijk!!

Veel plezier!!
Dank jullie wel voor de reacties... Hopelijk komen er nog meer!
Ik weet niet wat jullie budget is, maar ik vond het jumeirah beach hotel erg mooi en een heerlijke plek om te ontspannen.Wij hadden een auto gehuurd en dan ben je zo in de malls of andere plekken die je wilt bezoeken. Ik vond het fijn om lekker aan het strand te zitten in plaats van in Bur of Deira. Wat ook echt een schitterend hotel is, The one and only Royal Mirage, in 1001 nacht stijl, ook leuk om gewoon binnen te lopen en drankje te doen op het waterpijp terras. En als je heel luxe wilt gaan moet je de Madinat hotels eens bekijken
inderdaad als je een mooi hotel wilt is Jemairah een aanrader. Als je budget niet zo groot is kun je ook bijvoorbeeld in Sharjah een hotel nemen en een auto erbij huren. Dan zit je op ongeveer 20 minuten vanaf het centrum van Dubai.

Beklim de Burj Khalifa, shop in de dubai mall (deze vond ik leuker dan de emirates mall) en als je heeeel veel geld over heb doe een high tea in de Burj al Arab (wel tijdig reserveren )
Dank jullie wel...

Ik ga er eens op googlen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven