Duitsland tips vakantie
dinsdag 22 juni 2021 om 15:54
Hallo allemaal,
Via Google zie ik helaas geen topics meer van het viva forum. Ik vond er altijd zoveel goede tips.
Ik wil graag dit jaar of volgend jaar naar een gebied reizen wat dicht bij de grens ligt waar veel natuurgebieden zijn met daar tussen van die prachtige dorpjes/kastelen. Via Google is er zo'n schat van informatie dat ik er niet uitkom.
Welke gebied is prachtig om doorheen te rijden en te overnachten? Ik reis met kinderen die helaas niet zo van wandelen houden. Dus vooral dorpjes met daar omheen natuur lijkt mij ideaal, zodat ik kan combineren.
Ook is het belangrijk dat het betaalbaar blijft. Grote steden houd ik niet zo van. Ik wil vooral cultuur snuiven, dorpjes ontdekken, met de kinderen activiteiten ondernemen in kleinere natuurgebieden en vooral rust.
Ik ben benieuwd of bij deze wensen iets aansluit.
Via Google zie ik helaas geen topics meer van het viva forum. Ik vond er altijd zoveel goede tips.
Ik wil graag dit jaar of volgend jaar naar een gebied reizen wat dicht bij de grens ligt waar veel natuurgebieden zijn met daar tussen van die prachtige dorpjes/kastelen. Via Google is er zo'n schat van informatie dat ik er niet uitkom.
Welke gebied is prachtig om doorheen te rijden en te overnachten? Ik reis met kinderen die helaas niet zo van wandelen houden. Dus vooral dorpjes met daar omheen natuur lijkt mij ideaal, zodat ik kan combineren.
Ook is het belangrijk dat het betaalbaar blijft. Grote steden houd ik niet zo van. Ik wil vooral cultuur snuiven, dorpjes ontdekken, met de kinderen activiteiten ondernemen in kleinere natuurgebieden en vooral rust.
Ik ben benieuwd of bij deze wensen iets aansluit.
donderdag 1 juli 2021 om 11:03
bollendorf is één van mijn lievelings <3redbulletje schreef: ↑22-06-2021 18:59Ik ben vorige week in Bollendorf geweest. Vlakbij de Luxemburgse grens en vlakbij 'Klein Zwitserland' en heel veel kastelen. We zaten in Waldhotel Sonnenberg met prachtig uitzicht over het dal. Prima keuken ook!
En doooooor!
donderdag 1 juli 2021 om 11:11
per vandaag dacht ik (moet je even checken) is rijnland pfalz voor nederlanders weer open. dus geen testen etc meer voor winkels, terras, etc. wél nog bij binnenkomst in je accommodatie, maar eenmalig dus niet meer elke 48 uurSimply-me schreef: ↑23-06-2021 10:42Wat een leuke tips allemaal! Ik ben zelf ook aan het kijken voor een vakantie naar Duitsland. Ik hoorde alleen dat je een negatieve test moet overhandigen als je op een terras wil zitten of uiteten wil gaan, ik kan er zelf niet een duidelijk bericht over vinden, weet iemand dat?
En doooooor!
donderdag 1 juli 2021 om 12:41
dinsdag 6 juli 2021 om 12:15
Nou je hebt nog een paar weken om hem terug te vinden
Ik zou vooral de tips kopiëren naar een eigen bestand want hier verdwijnen ze.
You can never have too many hats, gloves and shoes
zaterdag 10 juli 2021 om 11:12
Dat is met elk reis-topic zo hoor. Stel maar eens een vraag over Parijs, en vergelijk de antwoorden met de eerste de beste Lonely Planet gids of de website van de Parijse variant op de VVV.
You can never have too many hats, gloves and shoes