e-tickets
zondag 8 februari 2009 om 18:26
We hebben van de week tickets geboekt voor een reis naar Los Angeles via eBookers.nl. Nadat we betaald hadden kregen we gelijk de tickets via de mail. Maar dit was gewoon tekst in een mailtje. Nu vroeg ik me af of dit wel goed is. Vorig jaar kregen we ook e-tickets, maar dan in een pdf met een barcode erop. Nu dus niet. Volgens mij kan iedereen met dezelfde naam met deze tickets vliegen. Ik maak me dus een beetje zorgen hier over. Heeft iemand ervaring met eBookers? Kan je gewoon met deze 'tekst' amerika in, en ook weer uit?
zondag 8 februari 2009 om 18:34
zondag 8 februari 2009 om 18:37
zondag 8 februari 2009 om 18:39
quote:Vinyl schreef op 08 februari 2009 @ 18:34:
Na het voltooien van de boeking op de website sturen wij u een bevestiging per e-mail. Dit is tevens de bevestiging van uw elektronisch ticket, hierop staat ook uw ticketnummer vermeld. Uw vluchtgegevens kunt u ook online nakijken onder Mijn Boekingen op onze hoofdpagina.Ja dat had ik gezien, maar omdat er dus alleen een ticketnummer en je naam op staat vond ik het een beetje eng. Iemand met dezelfde naam kan nu gewoon met die tickets vliegen.
Na het voltooien van de boeking op de website sturen wij u een bevestiging per e-mail. Dit is tevens de bevestiging van uw elektronisch ticket, hierop staat ook uw ticketnummer vermeld. Uw vluchtgegevens kunt u ook online nakijken onder Mijn Boekingen op onze hoofdpagina.Ja dat had ik gezien, maar omdat er dus alleen een ticketnummer en je naam op staat vond ik het een beetje eng. Iemand met dezelfde naam kan nu gewoon met die tickets vliegen.
zondag 8 februari 2009 om 18:42
quote:luni schreef op 08 februari 2009 @ 18:40:
Geen zorgen dus volgens mij en anders idd even bellen naar E-bookers Kijk ook gelijk even goed hoe het zit met het visum want daarin is het eea veranderd,ik weet alleen zelf niet wat....Klopt je moet hier al je ESTA invullen, minimaal 72 uur van te voren. heel eenvoudig! Klik hier
Geen zorgen dus volgens mij en anders idd even bellen naar E-bookers Kijk ook gelijk even goed hoe het zit met het visum want daarin is het eea veranderd,ik weet alleen zelf niet wat....Klopt je moet hier al je ESTA invullen, minimaal 72 uur van te voren. heel eenvoudig! Klik hier
zondag 8 februari 2009 om 18:57
Voor de meeste vluchten kunt u vanaf 30 uur tot 1 uur voor vertrek online inchecken.
Wanneer uw terugvlucht binnen 24 uur na vertrek van de heenvlucht plaatsvindt, kunt u meteen voor uw terugvlucht inchecken.
Uitzonderingen:
Voor de volgende vluchten kunt u tussen 24 uur en 1 uur voor vertrek inchecken: Vluchten vanaf Amsterdam en andere luchthavens in Europa naar bestemmingen in de Verenigde Staten; - Northwest Airlines-vluchten vanaf Londen Heathrow, Parijs (CDG), Frankfurt, Düsseldorf en Brussel naar de Verenigde Staten.
Wanneer u vanaf Amsterdam naar Mumbai vliegt, kunt u vanaf 10 uur tot 1 uur voor vertrek gebruikmaken van online inchecken.
Wanneer uw terugvlucht binnen 24 uur na vertrek van de heenvlucht plaatsvindt, kunt u meteen voor uw terugvlucht inchecken.
Uitzonderingen:
Voor de volgende vluchten kunt u tussen 24 uur en 1 uur voor vertrek inchecken: Vluchten vanaf Amsterdam en andere luchthavens in Europa naar bestemmingen in de Verenigde Staten; - Northwest Airlines-vluchten vanaf Londen Heathrow, Parijs (CDG), Frankfurt, Düsseldorf en Brussel naar de Verenigde Staten.
Wanneer u vanaf Amsterdam naar Mumbai vliegt, kunt u vanaf 10 uur tot 1 uur voor vertrek gebruikmaken van online inchecken.
zondag 8 februari 2009 om 18:58
Zo te zien dus 30 uur van te voren. Tip: doe dat ook, ookal moet je er voor je bed uit. De meeste goede stoelen zijn nml al vergeven en als je later incheckt helemaal!!
Goede site om te kijken of je een goede stoel kiest:
www.seatguru.com
Goede site om te kijken of je een goede stoel kiest:
www.seatguru.com