Efteling Bosrijk ervaringen

26-01-2011 19:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die huisjes die ze onlangs in de Efteling hebben gebouwd er erg leuk uitzien en ik denk er over om van de zomer er heen te gaan.

Wie is er al geweest? Was het wat? Tips? Ik ben benieuwd!
Wij zijn er in de kerstvakantie geweest, 2 nachten. Echt helemaal leuk! Heerlijk luxe huisjes, vlakbij de ingang van de Efteling. Ik ga er op zeker nog een keer naartoe!
Op zooover staan veel recensies over bosrijk.
Mijn man is er twee weken geleden met een paar vrienden geweest. Hij vond de huisjes heel mooi en luxe en was er enthousiast over. Alleen de sauna (ze hadden een huisje met sauna) viel erg tegen. Was een heel klein hokje buiten.
The time is now
quote:RosaP schreef op 26 januari 2011 @ 20:31:

Op zooover staan veel recensies over bosrijk.Dat weet ik natuurlijk, maar die vertrouw ik niet altijd. Daarom benieuwd naar echte ervaringen.
quote:Banba schreef op 26 januari 2011 @ 20:35:

Mijn man is er twee weken geleden met een paar vrienden geweest. Hij vond de huisjes heel mooi en luxe en was er enthousiast over. Alleen de sauna (ze hadden een huisje met sauna) viel erg tegen. Was een heel klein hokje buiten.Da's goed te weten van dat kleine hokje. Ik had ook visioenen van een grote sauna.
Ik wil hier binnenkort ook naartoe gaan. Wie kan mij vertellen of je dichtbij het pretpark zit? Is dat goed te lopen? En is er al iemand in de appartementen geweest (Poortwachtershuys)? Ben benieuwd of deze groot genoeg zijn voor 4 personen.
Appartementen ben ik niet geweest.

Maar het is zeer zeker te lopen naar het park, hooguit 10 minuten.
Dank je. Ik vind 10 minuten lopen nog best veel met kleine kinderen. Maar het is zeker wel te doen! Het lijkt me erg leuk om rond de kerstdagen of juist met kerst daar te zijn.
Als je deze week nog wil gaan wens ik je succes. Toen ik keek een week of 3 geleden zat alles al vol....
Ik ben er inmiddels 2 keer geweest en ga komende weekeind nog een keer.

Het is idd max 10 minuten lopen naar e poort. Maar er rijdt ook een treintje over het park waar je gratis kan opstappen. Deze zet je dan voor de poort af.

De huisjes zijn mooi en redelijk ruim. Wel wat gehorig maar dat heb ik nog niet als hinder ondervonden.

De appartementen zijn wel ruim genoeg voor 4 personen ( 2 volwassen 2 kinderen) maar het nadeel daarvan vind ik wel dat er geen keuken is en je dus niet kan koken.

Ik vind het echt een aanrader... Mijn kinderen vinden het iig geweldig!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wij hebben voor deze dagen overigens in juli al geboekt...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 december 2011 @ 14:51:

Als je deze week nog wil gaan wens ik je succes. Toen ik keek een week of 3 geleden zat alles al vol....Néééé! Dat wordt dan volgend jaar met kerst. Volgens mij moet je zoiets echt heel vroeg boeken.
quote:biol schreef op 27 december 2011 @ 15:10:

Het is idd max 10 minuten lopen naar e poort. Maar er rijdt ook een treintje over het park waar je gratis kan opstappen. Deze zet je dan voor de poort af.

O, ideaal! Daar hoopte ik al op.
quote:_coffee schreef op 27 december 2011 @ 13:23:

Dank je. Ik vind 10 minuten lopen nog best veel met kleine kinderen. Maar het is zeker wel te doen! Het lijkt me erg leuk om rond de kerstdagen of juist met kerst daar te zijn.Als je 10 minuten met kinderen lopen veel vindt, moet je niet in de Efteling zijn; zijn aardige afstanden...:-)
Geweldig park!
quote:femke29 schreef op 28 december 2011 @ 16:53:

[...]

Als je 10 minuten met kinderen lopen veel vindt, moet je niet in de Efteling zijn; zijn aardige afstanden...:-)Ik bedoelde: 10 minuten voordat je er bent. Je moet daar immers ook weer zoveel lopen. Maar aan de andere kant maken die 10 minuten op zo'n dag natuurlijk ook niks meer uit.
Leuke huisjes, mooi verzorgd! Weekend geweest helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven