Ervaring bungalowparken vakantieveilingen?

20-11-2012 21:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een huisje via vakantieveilingen? Ik heb slechts 1 ervaring gehoord en die personen waren er niet over te spreken. Krijg je de slechtste huisjes of is dat niet waar? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Die ervaring hebben wij niet, wij hebben meerdere keren geboekt via vakantieveilingen en hadden echt niet het idee dat het slechter was. Op welk park wil je bieden?
Twee jaar geleden 'n "comfort home" geboekt via vakantieveilingen. Dat is weinig "home" maar gewoon een stacaravan, maar dat was in de advertentie ook duidelijk te zien dus geen verrassing toen we aankwamen.

En voor de rest, tja... het was schoon en heel. En oud. Maar alles was aanwezig en alles deed het. Maar eerlijk is eerlijk, wat kun je méér verwachten voor 10 euro? In het hoogseizoen? Alle waar naar zijn geld natuurlijk. En voor 10 euro (goed, inclusief verplichte schoonmaak en lakenpakket waren we 90 euro kwijt geloof ik) hebben we echt, echt, echt waar voor ons geld gehad. Als ik in een luxe, nieuw vakantiehuis had willen zitten had ik de portemonnee iets verder open moeten doen.
Ik check de parken altijd eerst op Zoover om ervaringen te lezen. je kunt daar meestal aardig op af gaan. (al heeft er altijd wel iemand overal wat op te zeiken... daar moet je een beetje doorheen lezen)
Ik heb een keer een huisje in Limburg geboekt via vakantieveilingen, was geloof ik iets van 60 euro inclusief alles voor drie nachten. Ik vond het prima. Schoon, ruim.
Ik doe ook zoover en dan boek ik, of niet.
quote:mezelf1974 schreef op 20 november 2012 @ 21:04:

Die ervaring hebben wij niet, wij hebben meerdere keren geboekt via vakantieveilingen en hadden echt niet het idee dat het slechter was. Op welk park wil je bieden?Weet ik nog niet, ik wil in december gaan en een week vantevoren kijken ongeveer. Heb je tips?
quote:Chartreuse schreef op 20 november 2012 @ 21:07:

Twee jaar geleden 'n "comfort home" geboekt via vakantieveilingen. Dat is weinig "home" maar gewoon een stacaravan, maar dat was in de advertentie ook duidelijk te zien dus geen verrassing toen we aankwamen.

En voor de rest, tja... het was schoon en heel. En oud. Maar alles was aanwezig en alles deed het. Maar eerlijk is eerlijk, wat kun je méér verwachten voor 10 euro? In het hoogseizoen? Alle waar naar zijn geld natuurlijk. En voor 10 euro (goed, inclusief verplichte schoonmaak en lakenpakket waren we 90 euro kwijt geloof ik) hebben we echt, echt, echt waar voor ons geld gehad. Als ik in een luxe, nieuw vakantiehuis had willen zitten had ik de portemonnee iets verder open moeten doen.Ja dat is zo, ik verwacht ook niet iets heel erg luxe, maar soms zie je wel eens vakantiehuisjes die te ranzig voor woorden zijn. Waarvan ik vind dat ze niet meer verhuurd zouden mogen worden zeg maar. Ook niet voor 10 euro.
Wij hebben x een huis in Limburg geboekt wat misschien een beetje oubollig was (Oostbloksfeer), maar verder tiptop. Groot, mooie badkamer etc.

Ook een keer een comforthome, maar die was niet voor herhaling vatbaar.
Centerparcs geweest via vakantieveiligen, was erg leuk.

Maar kijk ook even op de site van de aanbieder, vaak is het daar ook erg goedkoop
Wij zijn via VV naar de horsetellerie geweest: mooie moderne huisjes! Het is geen park ofzo, dus behalve een klein speeltuintje is er niks te doen. Maar je loopt zo het bos in en kan er dan ook heerlijk wandelen.

Als je via VV boekt betaal je voor sommige dingen extra, die bij een boeking via het 'park' inbegrepen zijn. Maar die kosten stonden duidelijk omschreven, dus dat was geen verrassing.

Geen andere ervaringen, wel een paar dingen op basis van Zoover afgewezen inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven