Ervaringen jongerenreis
zondag 19 april 2015 om 19:47
zondag 19 april 2015 om 21:55
maandag 20 april 2015 om 12:01
Wat wil je precies? Wil je een feest-eb beest-vakantie a la Oh Oh Cherso en "Zon'Zuipen'Ziekenhuis" waarbij je overdag op het strand of aan het hotelzwembad ligt te pitten en iedere nacht gaat stappen tot het ochtendgloren, of meer een avontuurlijke reis waarbij je gaat mountainbiken en raften? Of juist cultuursnuiven?
Kies afhankjelijk daarvan je reisorganisaitie en bestemming. Ik ben een keer meegeweest met een jongerenwintersportvakantie, maar dat is alweer 15 jaar geleden. Was wel leuk, maar met zo'n vakantie doe je toch overdag je eigen ding (Skien) en is het leuk dat er ' savonds e.ea wordt georganiseerd ( keertje avond rodelen, fakkelwandeling, kroegentocht in naburig dorpje). Zomervakantie heb ik nooit gedaan, ik ging toen meestal naar buitenkunst. Ik heb een keer een zeezeilcursus gedaan in Griekenland, dat was ook leuk maar niet speciaal voor jongeren.
Kies afhankjelijk daarvan je reisorganisaitie en bestemming. Ik ben een keer meegeweest met een jongerenwintersportvakantie, maar dat is alweer 15 jaar geleden. Was wel leuk, maar met zo'n vakantie doe je toch overdag je eigen ding (Skien) en is het leuk dat er ' savonds e.ea wordt georganiseerd ( keertje avond rodelen, fakkelwandeling, kroegentocht in naburig dorpje). Zomervakantie heb ik nooit gedaan, ik ging toen meestal naar buitenkunst. Ik heb een keer een zeezeilcursus gedaan in Griekenland, dat was ook leuk maar niet speciaal voor jongeren.
maandag 20 april 2015 om 12:39
Kras is voor 'Krasse knarren'. Die ervaring heb ik ook al was ik toen al 30er. Nu was de bestemming ook een culturele rondreis, en dat is ook niet iets wat jongeren trekt. Er was een stel jongeren, beide archeologiestudent en verder zat ik in een bus vol pensionado's. Uiteindelijk best gezellig gehad, omdat je wel de belangstelling deelt van de opgravingen.