Ervaringen Labyrinth/Mambo? Jongerenreizen

24-05-2014 13:32 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Vorig jaar ben ik voor het eerst in mijn leven op vakantie geweest.. Nu heb ik de smaak zo goed te pakken, dat ik absoluut weer wil. Het probleem is alleen dat ik geen reisgezelschap heb! Ik ben 19 jaar en zie het ook niet zitten om 10 dagen in mijn eentje ergens in Italië rond te lopen.. ik bedoel, je weet maar nooit toch?

Nu heb ik dus bij twee reisorganisaties vakanties gevonden naar Italië, Toscane. Dit lijkt me heel erg tof! Het zijn geen feestvakanties zoals ze zelf zeggen, maar meer cultureel. Zonnen en wat van het land ontdekken.

Mambo ziet er strak uit, alleen is de totale reissom wel 560¤.. Vind dit zelf best veel, vooral doordat er nog wat excursies en avondeten bij komt.. Hieronder de link

http://www.mambo.nl/jonge ... -toscaanse-kust/algemeen/

Dan labyrinth.. De site vind ik er minder uitzien, maar ze zijn wel bij de juiste organisaties aangesloten. De reis die ik op het oog heb is niet zo'n actieve hoor, ook weer een strandvakantie met wat uitjes hier en daar. Het grote verschil met Mambo is dat deze vakantie (die van 10 dagen) meer als 100 euro (!!) goedkoper is.. Dat scheelt heel veel, ook de reis van 17 dagen is in verhouding erg goedkoop.. De link:

http://www.labyrinth.nl/?page=reis&id=TIMCOA

Nu is mijn vraag dus of er mensen zijn die ervaringen hebben met één van deze reisorganisaties? Het zou mij ontzettend helpen, want op internet lees ik (zoals gewoonlijk) zowel positieve als negatieve ervaringen over beide!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Jaaaaaa, beiden zijn superleuk!!!! :D

Alleen komen ze niet altijd na wat ze beloven. Zo worden bepaalde groepen soms samengetrokken (leeftijdsgroepen),, terwijl je bij aanmelding een keuze maakt in welke leeftijdsgroep je gaat. Dit komt dan doordat een groep bijv. erg klein is.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
quote:hayleyyy schreef op 24 mei 2014 @ 13:40:

Jaaaaaa, beiden zijn superleuk!!!! :D

Alleen komen ze niet altijd na wat ze beloven. Zo worden bepaalde groepen soms samengetrokken (leeftijdsgroepen),, terwijl je bij aanmelding een keuze maakt in welke leeftijdsgroep je gaat. Dit komt dan doordat een groep bijv. erg klein is.Thanks voor je reactie! Heb je met beide dus ervaring? Mijn voorkeur gaat uit naar Labyrinth.. Maar puur omdat die gewoon een stuk goedkoper is ook! Wat voor vakantie heb jij gedaan dan?
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Ik ben een jaar of 4 geleden met Labyrinth naar Toscane geweest.

In principe best een prima vakantie, activiteiten die je erbij kon boeken waren best leuk en de camping waar we toen zaten was ook oké.

Ik weet niet meer hoe die camping heette overigens.

Wat ik wel irritant vond was dat de koelkasten die je kon huren (en dus voor betaald had) niet op slot konden en er vrij veel uit onze koelkast weg gepakt werd door andere reizigers.

Dan kocht ik bijvoorbeeld een fles cola dronk er 1 glas uit en als mijn vriendin en ik later terug kwamen was de fles 3 kwart leeg...
quote:liefbeest schreef op 24 mei 2014 @ 16:48:

Ik ben een jaar of 4 geleden met Labyrinth naar Toscane geweest.

In principe best een prima vakantie, activiteiten die je erbij kon boeken waren best leuk en de camping waar we toen zaten was ook oké.

Ik weet niet meer hoe die camping heette overigens.

Wat ik wel irritant vond was dat de koelkasten die je kon huren (en dus voor betaald had) niet op slot konden en er vrij veel uit onze koelkast weg gepakt werd door andere reizigers.

Dan kocht ik bijvoorbeeld een fles cola dronk er 1 glas uit en als mijn vriendin en ik later terug kwamen was de fles 3 kwart leeg...Ooh dat is wel heel lullig ja.. Hmm, was de begeleiding ook goed? En was je op zo'n actieve vakantie dan of ook meer een zonvakantie?
Bij layrinth is de begeleiding er meer om dingen te regelen (excursies e.d) en als je problemen had.

Ik ging naar Toscane op zon vakantie, excursies erbij geboekt toen o.a. naar Pisa
Ik ben met Labyrinth naar Kroatie geweest, heerlijke vakantie gehad.

Iets om even bij stil te staan. Labyrinth valt onder dezelfde groep als Beaches. Je staat gewoon samen op een camping en de reisleiding is ook hetzelfde (onder naam van Beaches). Wij wisten dit niet en waren toch even verbaasd. verder maakte het weinig uit.

Wij hebben overigens geen mensen gehad die eten uit de koelkast meenamen
Hoi!

En? Ben je al geweest? Hoe was het? Zijn alle activiteiten doorgegaan? En hoe beviel de camping? Ben een beetje angstig geworden over de Toscane-reis door alle 'negatieve' reviews die ik op internet heb gelezen.

Ik zit nu zelf te twijfelen tussen de Labyrinth Torbole en de Labyrinth Toscane. Wilde 11/8 gaan. Vorig jaar ben ik al naar Torbole geweest en dat was super! Wilde dit jaar Toscane... maar door de reviews ben ik nu meer geneigd om voor Torbole te gaan.
Eerlijk gezegd zoek ik me ook suf, maar amsie ik zag nav jouw berichtje die reis klinkt goed! Ga jij boeken?
Yep! Heb besloten te boeken omdat ik toch graag weg wil en gewoon gek op Italië ben. Ben alleen nog steeds benieuwd hoe de TS'er het ervaren heeft. Ik twijfel namelijk nog steeds een beetje. Weet jij het al? Maybe dat we samen kunnen gaan?
heb je een prive bericht gestuurd
Kijk ook eens bij Cirkel. Die hebben ook reizen voor alleengaanden in verschillende leeftijdscategorieën.
ik ga ooook boeken denk ik, ga even mailtje sturen met wat de leeftijd enzo ongeveer is.. en dan morgen beslissen! Wil je mij een berichtje prive terugsturen? kunnen we mssn even mailen?
Mirthe, heb nog niets ontvangen.
Amsie, je moet je functie prive-berichten ontvangen aanzetten,bij je instellingen. Als je dat goed hebt gedaan komt er een plusje onder je naam te staan. Mirthee heeft dat ook nog niet, dus het wordt lastig communiceren zo..
wil je mij mailen? xxxxxxx dan verwijder ik daarna even dit bericht vindt niet zo fijn om mijn email er zo op te zetten..

zit wel te twijfelen hoor eerljk gezegd!;P
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-07-2014 08:58
Reden: emailadres verwijderd op verzoek van poster
% gewijzigd
Oh haha! Ik had 'm net aangezet. Is goed, ik ga je eventjes een mailtje sturen.

Bedankt, ambra!
topppie!:) Ja ik denk ik nu ook maar geen idee of het goed is nu zie je mailtje wel;)
www.simbo.nl is ook leuk als je onder de 21 bent.

Heb zelf geen ervaring maar heb wel de kinderkampen van hun begeleidt. Ze hebben veel aanbod voor 16-21 jaar uiteenlopend van strand, actief tot aan rondreizen en verre reizen naar bijv. Ghana.
Zelf ben ik wel eens met labyrinth op vakantie gegaan maar dit beviel me totaal niet. Beschimmelde tenten onvriendelijke reisleiders en overal voor bijbetalen maar echt OVERAL zo moesten we zelfs los betalen voor het gas terwijl al voor de hoofdprijs een kookset (gasstel en ongeveer 2 pannen ) betaald hadden.

overigens had ik ook extra betaald voor extra beenruimte in de bus maar dat hadden ze niet geregeld. Reisleiding heeft mij verteld dat als ik hier bij terugkomst over zou bellen mn geld terug zou krijgen. bij terugkomst gebeld maar kon geen klacht indienen als ik geen klachten formulier ingevuld had, terwijl ik de reisleiding dit niet verteld heeft en dus kon ik fluiten naar mn geld

Ik ben dit jaar voor het 2de jaar met Simi Reizen op vakantie gegaan hier zijn de mensen op kantoor en de reisleiding super gemotiveerd om er alles aan te doen om je een super vakantie te geven en een voordeel is dat er ook veel meer inbegrepen is en als je even rekent het daardoor een stuk goedkoper is dan als je al die activiteiten los zou boeken. Dit jaar naar actieve strand vakantie in Kroatië geweest en was in 1 woord SUPER!!! super leuke mensen, camping en activiteiten. En het was ook super leuk om met de hele groep uit te gaan in Split
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-08-2014 09:31
Reden: troll
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-08-2014 09:31
% gewijzigd
Hahahahaha, Marijke, de zus van Greet Bilspleet?
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-08-2014 09:30
% gewijzigd
Ik ben zelf nog erg jong en ben vooral weg geweest met GOGO tours. Tijd van me leven. Ik heb de informatie gevonden op www.jongerenreizenvergelijken.com Maar je kan het ook vinden op andere platformen. Zelf ben ik geweest naar Lloret en Mallorca. Mallorca is echt super vet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven