eurocamp
dinsdag 15 mei 2012 om 13:43
Eurocamp! Heb er prachtige jeugdherinneringen aan! Ik kan je niets vertellen over de stacaravans, maar wel over de tenten. Deze waren ruim, schoon en het koken daar ging ook prima (volgens mijn moeder). Dus dan zal dat met de caravans ook zeker zo zijn hoor. Ik was er laatst aan het kijken op hun site en zag ook dat ze grote luxe tenten erbij hadden, zo gaaf!
Wij zijn in Oostenrijk, Italië, Frankrijk en 2x in Zwitserland op hun campings geweest, dus fijn was het er zeker!
Wij zijn in Oostenrijk, Italië, Frankrijk en 2x in Zwitserland op hun campings geweest, dus fijn was het er zeker!
dinsdag 15 mei 2012 om 13:48
dinsdag 15 mei 2012 om 14:23
Wij zijn erg tevreden over Eurocamp. Alleen verwacht niet dat alles tip top schoon is. Er ligt rustig nog zand onder het bed, of de moeilijke hoekjes. Maar voor de rest is het echt prima en als er iets stuk is komen ze gelijk.
Wij hebben overigens een keer gehad dat we onverwachts terug moesten. Daar deden ze totaal niet moeilijk over en kregen het netjes vergoed. Prima service!
Welke camping ga je in zuid frankrijk? Wij zaten op Aloha.
Wij hebben overigens een keer gehad dat we onverwachts terug moesten. Daar deden ze totaal niet moeilijk over en kregen het netjes vergoed. Prima service!
Welke camping ga je in zuid frankrijk? Wij zaten op Aloha.
dinsdag 24 juli 2012 om 00:30
Wij hebben goede ervaringen met Eurocamp.
vriendelijk personeel, carvan was netjes. wij hadden wel een met een veranda dat was heerlijk.
wij zaten op Sylvamar ook een top camping.
Dit jaar gaan we weer met eurocamp
Deze keer naar Aloha
anoniem hoe was het op Aloha? en stonden de carvans een beetje op een mooie plek?
voor als je nog niet op vakantie bent alvast een fijne vakantie en ben benieuwd hoe je het hebt gevonden.
vriendelijk personeel, carvan was netjes. wij hadden wel een met een veranda dat was heerlijk.
wij zaten op Sylvamar ook een top camping.
Dit jaar gaan we weer met eurocamp
Deze keer naar Aloha
anoniem hoe was het op Aloha? en stonden de carvans een beetje op een mooie plek?
voor als je nog niet op vakantie bent alvast een fijne vakantie en ben benieuwd hoe je het hebt gevonden.
dinsdag 24 juli 2012 om 08:22
Eurocamp maakt na vertrek van de huurder de accomodatie nog es grondig schoon. Bij Vacansoleil doet de huurder dat zelf en dat wordt dan nog wel gecontroleerd, maar niet altijd even streng. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad en wij doen dit al een jaar of tien. Zowel stacaravans als tenten.
dinsdag 24 juli 2012 om 09:31
Wij zijn jaren achter elkaar naar stacaravans van Eurocamp geweest. Het handige is dat je allerlei spullen kunt lenen en je niet alles hoeft mee te slepen (kinderspelletjes/bedjes/kinderstoel, pannen,etc.).
Meestal zagen ze er keurig uit en anders moet je er even iets van zeggen. Bestek en servies waste ik zelf altijd nog even af voordat ik het ging gebruiken.
Meestal zagen ze er keurig uit en anders moet je er even iets van zeggen. Bestek en servies waste ik zelf altijd nog even af voordat ik het ging gebruiken.