eurocamp

15-05-2012 13:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er mensen die wel eens een sta-caravan van Eurocamp hebben gehuurd? Was dit netjes?

Wij hebben voor komende zomer voor het eerst een sta-caravan in Zuid-Frankrijk geboekt van Eurocamp.

Groetjes Babylotte
Ik heb er pas iets over gelezen in een tijdschrift, dat was erg lovend!

Zelf heb ik geen ervaring mee, alleen met die tenten, das was altijd geweldig geregeld en schoon.
Eurocamp! Heb er prachtige jeugdherinneringen aan! Ik kan je niets vertellen over de stacaravans, maar wel over de tenten. Deze waren ruim, schoon en het koken daar ging ook prima (volgens mijn moeder). Dus dan zal dat met de caravans ook zeker zo zijn hoor. Ik was er laatst aan het kijken op hun site en zag ook dat ze grote luxe tenten erbij hadden, zo gaaf!

Wij zijn in Oostenrijk, Italië, Frankrijk en 2x in Zwitserland op hun campings geweest, dus fijn was het er zeker!
Eurocamp is prima, alleen veelste duur. Wij zoeken altijd eerst op de sites van eurocamp, roan, canvas. vacancesoleil etc op een leuke camping en kijken dan of de camoping zelf ook tenten/stacaravans/chalets etc. verhuurd. Vaak is dat vele malen goedkoper.
Wij zijn erg tevreden over Eurocamp. Alleen verwacht niet dat alles tip top schoon is. Er ligt rustig nog zand onder het bed, of de moeilijke hoekjes. Maar voor de rest is het echt prima en als er iets stuk is komen ze gelijk.

Wij hebben overigens een keer gehad dat we onverwachts terug moesten. Daar deden ze totaal niet moeilijk over en kregen het netjes vergoed. Prima service!

Welke camping ga je in zuid frankrijk? Wij zaten op Aloha.
Wij hebben goede ervaringen met Eurocamp.

vriendelijk personeel, carvan was netjes. wij hadden wel een met een veranda dat was heerlijk.

wij zaten op Sylvamar ook een top camping.

Dit jaar gaan we weer met eurocamp

Deze keer naar Aloha

anoniem hoe was het op Aloha? en stonden de carvans een beetje op een mooie plek?

voor als je nog niet op vakantie bent alvast een fijne vakantie en ben benieuwd hoe je het hebt gevonden.
Jarenlang op heel veel campings accomodaties gehuurd via Eurocamp (en anderen verhuurders) en altijd goed en netjes.
Eurocamp maakt na vertrek van de huurder de accomodatie nog es grondig schoon. Bij Vacansoleil doet de huurder dat zelf en dat wordt dan nog wel gecontroleerd, maar niet altijd even streng. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad en wij doen dit al een jaar of tien. Zowel stacaravans als tenten.
Wij zijn jaren achter elkaar naar stacaravans van Eurocamp geweest. Het handige is dat je allerlei spullen kunt lenen en je niet alles hoeft mee te slepen (kinderspelletjes/bedjes/kinderstoel, pannen,etc.).

Meestal zagen ze er keurig uit en anders moet je er even iets van zeggen. Bestek en servies waste ik zelf altijd nog even af voordat ik het ging gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven