Familievakantie
maandag 2 mei 2022 om 15:28
De kampeerboerderij is geboekt, eten en drinken wordt verzorgd. Nu zoek ik alleen nog wat activiteiten die je zou kunnen doen met 3 generaties waarvan de jongsten dan anderhalf, 3 en 5 jaar. En een rolstoeler. We zitten in heuvelachtig gebied, misschien niet meteen erg handig voor de rolstoeler. Ze moeten zich grotendeels zelf vermaken, maar 1 of 2 activiteiten samen? (Deze familie vind dat leuk)
"Boring conversation anyway"
maandag 2 mei 2022 om 21:33
Je zou kunnen kijken of er een attractieverhuurbedrijf in de buurt zit, en daar dan zeskamp/oudhollandse spellen huren, bijv kegelen, sjoelen, vangspel, bibber spiraal. En dan zelf teams maken. Wij hebben ook zo’n familie, altijd een succes. (Als je daar van houdt natuurlijk!) Voor de kleintjes huren we dan een springkussen. Op de kampeerboerderij is wellicht ruimte genoeg. In de zomer huren we ook weleens een stormbaan, echt fantastisch
gegarandeerd lachen… en een heuse prijsuitreiking mag niet ontbreken. Ik weet het, voor de meesten is dit pure horror
maandag 2 mei 2022 om 23:14
initiumnovum schreef: ↑02-05-2022 21:33Je zou kunnen kijken of er een attractieverhuurbedrijf in de buurt zit….
Dat is een goed idee, springkussen had ik al in gedachte, maar een stormbaan is ook leuk voor de rest. Zitten een stelletje fanatiekjes bij.
dinsdag 3 mei 2022 om 00:46
https://www.factsonacts.nl/gids/activiteiten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 3 mei 2022 om 00:58
Behalve de rolstoeler dan.
dinsdag 3 mei 2022 om 15:13