Fijne sauna met hotel (of hotel met sauna) gezocht!

12-02-2024 14:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil al heel lang eens vanuit de sauna in mijn badjas en op slippers naar mijn hotelkamer kunnen lopen. Dus ik zoek een sauna met hotel of een hotel met een sauna. Nadeel van het laatste is dat dit vaak met badkleding is en dat wil ik dus niet. Ik keek net bij fort Beemster en Sanadome en die zijn allebei dus al vol in het weekend dat ik wil (24/25 febr). Wie heeft goede ervaringen en wil deze delen met mij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Thermen Bussloo is zonder badkleding en met hotel. Ben daar nog nooit geweest, maar hoorde laatst nog een goede ervaring van een vriendin.

Als je iets goedkoper en kleiner wil misschien de Blue Wellness Resorts een idee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar schreef:
12-02-2024 14:32
Thermen Bussloo is zonder badkleding en met hotel. Ben daar nog nooit geweest, maar hoorde laatst nog een goede ervaring van een vriendin.

Als je iets goedkoper en kleiner wil misschien de Blue Wellness Resorts een idee?
Bad Nieuweschans vind ik heerlijk. Veel sauna's, goed eten en idd 's avonds zo je bed in ploffen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sanadome is geen sauna en is altijd met badkleding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thermen Bussloo is echt goed. Hotel weet ik niet maar saunacomplex is top, eten is op orde, kan niks negatiefs bedenken. Er loopt een gang onder de parkeerplaats door waar je in je badjas doorheen kan van en naar het hotel. Heerlijk zoutwaterbad ook. Ik zou die zeker in overweging nemen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spa Zuiver in Amsterdam.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede tips al! Thermen Bussloo ziet er mooi uit maar het is wel érg duur zeg! Voor 1 nachtje dik € 500,= met zijn tweeën! Spa zuiver woon ik in de buurt maar het is inderdaad wel een fijne sauna.

Bad Nieuwschans is helaas al vol op de 24e.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is de wellnessboot ook in badjas te bereiken vanuit het hotel
Alle reacties Link kopieren Quote
Hotel De Sterrenberg in Otterlo. Heeft een sauna en is op loopafstand van de Veluwe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van der Valk Hotel Breukelen heeft kamers met eigen privésauna.

Ze hebben ook sauna/ zwembad maar dat is in het weekend idd verplicht gekleed volgens hun site.

Je zou ook eens kunnen kijken naar naturistenparken met B&B of chalet voor een weekend. In februari is dat goed betaalbaar en vaak (meerdere) prachtige sauna's en binnenbad enz.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren Quote
WeBey schreef:
12-02-2024 15:35
Hotel De Sterrenberg in Otterlo. Heeft een sauna en is op loopafstand van de Veluwe.
Oh deze is tof! Maar helaas vol op onze datum. Ik ga hem wel onthouden.
Ik wilde ook Thermen Bussloo aangeven. Inderdaad duur, maar wel alles wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joure, De Woudfennen. Het is wel erg oubollig, maar ook niet zo duur (paar jaar geleden in elk geval nog niet).

Of idd de Blue Welness hotels van Fletcher.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spabron in Oosterhesselen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Andere insteek, maar wij boeken geregeld een suite bij Van der Valk. Met eigen sauna, bubbelbad, stoomcabine en regendouche. Heerlijk poedelen in je eigen luxe suite. Iets andere beleving dan een wellnessresort, maar zeker de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saunaboot in Mill. Je loopt zo vanaf je hotelkamer naar de sauna.
Alle reacties Link kopieren Quote
aikidoka schreef:
12-02-2024 19:46
Saunaboot in Mill. Je loopt zo vanaf je hotelkamer naar de sauna.
Not really. Je moet in je badjas over straat, in elk geval buitenom. Ik vond het geen relaxte ervaring. Die hele boot niet trouwens, maar ook de aansluiting van het hotel niet.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
In Winterberg staat trouwens ook best een mooie, het Oversum hotel. Misschien is dat voor jou niet zo ver weg.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fort Resort Beemster
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Hijdie schreef:
12-02-2024 20:34
Fort Resort Beemster
Zie OP.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Google even. Ze hebben ook arrangementen.
En ze zijn vol op die datum :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
PennyLane schreef:
12-02-2024 19:35
Andere insteek, maar wij boeken geregeld een suite bij Van der Valk. Met eigen sauna, bubbelbad, stoomcabine en regendouche. Heerlijk poedelen in je eigen luxe suite. Iets andere beleving dan een wellnessresort, maar zeker de moeite waard.
Dat klinkt ook goed. Maar heb je dan ook echt zo'n stoomcabine? Wij vinden juist stoom heerlijk ook. Mijn zoon werkt bij Valk en hij kent alleen maar suites met een sauna. waar ben jij geweest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben niet kapot van de Fletcher hotels, zijn de blue wellness hotels beter? Ik woon echt in de Randstad dus Winterberg is wel een beetje ver voor een nachtje. Volgens mij ben ik wel eens daar geweest en het is inderdaad wel wat we zoeken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er zelf nog nooit geweest en heb de reviews niet gecheckt, maar die in Leiden ziet er wel mooi uit, de wellness is ook op de bovenste verdieping dus mooi uitzicht.
Die in Zeeland ziet er ook goed uit.

Ik heb er wel eens naar gekeken en er waren toen ook aantrekkelijke aanbiedingen op de Fletcher site. Het is wel de moeite om er even naar te kijken.
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven