Fotoboek met tekst

20-06-2026 13:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb afgelopen maanden wat leuke dingen gedaan in het buitenland en daar veel mooie herinneringen en foto's aan overgehouden.

Ik zou daar graag fotoboeken van maken met wat tekst erbij. Ik herinner me dat hier op het forum een tijdje terug een tip gevraagd werd voor een programma om een fotoboek met verslag te maken en dat ik toen bij één tip dacht:"Dat moet ik onthouden." Maar ik heb dat dus niet onthouden en kan het ook niet meer terugvinden. Ik heb uiteraard zelf al geprobeerd te zoeken en ik vond een topic waarin iedereen enthousiast was over polar steps, maar volgens mij is dat niet degene die ik wilde onthouden.

Dus, welk programma vinden jullie handig voor een fotoboek met wat tekst erbij? Betaalbaar is ook fijn.
Fotofabriek
Trust me... Nobody cares.
Isabellaa schreef:
20-06-2026 13:31
Fotofabriek
Deze inderdaad.
Ik kopieer mijn teksten uit Polarsteps en zet die ook in het album, vaak lange stukken tekst dus dat zet ik dan allemaal achter elkaar op laatste pagina 's. Kortere teksten gewoon bij de foto's.
ambra schreef:
20-06-2026 15:38
Deze inderdaad.
Ik kopieer mijn teksten uit Polarsteps en zet die ook in het album, vaak lange stukken tekst dus dat zet ik dan allemaal achter elkaar op laatste pagina 's. Kortere teksten gewoon bij de foto's.

Oh, wat een goed idee!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ambra schreef:
20-06-2026 15:38
Deze inderdaad.
Ik gebruik ook Fotofabriek en zet de tekst er per dag tussen.
Als je zelf foto's en teksten wilt plaatsen. Zowel collage's als grote afdrukken enz. Dan is kruidvat een prima site.
Kunt daar ook voor cewe kiezen. Is duurder, kan niet zoveel meer.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven