Goedkoop naar Eurodisney. Iemand tips?
vrijdag 23 april 2010 om 12:14
De jongens hebben het er al jaren over, dus in de meivakantie gaan we dan eindelijk: een dag naar Eurodisney. Ik vind het eigenlijk te duur, dus daarom zoek ik tips om zo goedkoop mogelijk naar binnen te komen. Ik dacht al een leuke kortingsactie gevonden te hebben, maar dat bleek niet helemaal pluis. Daarom nu een nieuwe poging: wie heeft er tips om zo goedkoop mogelijk naar Eurodisney te gaan?
We gaan trouwens met de auto, de bus en ik zijn niet zo'n goede combi.
We gaan trouwens met de auto, de bus en ik zijn niet zo'n goede combi.
donderdag 26 januari 2012 om 20:21
dinsdag 12 februari 2013 om 15:42
dinsdag 12 februari 2013 om 20:17
je gaat toch niet op een dag naar Disney en op en neer rijden?
wat iedereen zegt, vreselijk en onverantwoordelijk.
ben zelf paar jaar terug eind januari een weekend geweest vrij t/m zo, dat is goed te doen. aanbieding met disneyhotel en eigen auto.
Hotels zat in de buurt, vele goedkope idd
of campings, bv le soleil de crecy (ook veel stacaravans), hier is mijn zoon met school heen geweest.
Je mag gerust je eigen broodjes en drinken mee in een rugzak, geen probleem maar alcohol/ glas is verboden. Scheelt ook weer wachten bij restaurants.
En 1 dag, waarom niet ,volgens mij is het park in mei al langer open. Kan me best voorstellen dat je 1 dag genoeg vind maar zou als ik jou was daar wel enkele nachten verblijven.
wat iedereen zegt, vreselijk en onverantwoordelijk.
ben zelf paar jaar terug eind januari een weekend geweest vrij t/m zo, dat is goed te doen. aanbieding met disneyhotel en eigen auto.
Hotels zat in de buurt, vele goedkope idd
of campings, bv le soleil de crecy (ook veel stacaravans), hier is mijn zoon met school heen geweest.
Je mag gerust je eigen broodjes en drinken mee in een rugzak, geen probleem maar alcohol/ glas is verboden. Scheelt ook weer wachten bij restaurants.
En 1 dag, waarom niet ,volgens mij is het park in mei al langer open. Kan me best voorstellen dat je 1 dag genoeg vind maar zou als ik jou was daar wel enkele nachten verblijven.