Goedkope all-inclusive vakantie

06-02-2016 18:08 50 berichten
Voor aankomende zomer zijn mijn vriend en ik op naar een all-inclusive vakantie met vliegreis, het liefst binnen Europa, maar niet naar Turkije. Zat zelf te denken ergens nabij Spanje/Italië of een eiland daar rondom.



Er zijn alleen zo verschrikkelijk veel websites om een vakantie te boeken, welke raden jullie mij aan en is goedkoop vergeleken met de rest? én goede service.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook even mee wil dit jaar ook op vakantie en vind het maar moeilijk allemaal al die pagina's en dergelijke.
Alle reacties Link kopieren
Turkije is het all inclusive land...

Maar misschien kan je nog iets moois vinden in griekenland. Want egypte en tunesie zal je dan nu ook vast niet heen willen...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt waarvoor je betaalt.



Het zou mijn keuze niet zijn een goedkope allinclusive in Europa.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Goedkoop en heel goed gaan meestal niet samen
Als je een goedkope all-inclusive wilt boeken zou ik vooral selecteren op het sanitair. Je zult er mogelijk veel tijd doorbrengen.
quote:girasole3 schreef op 06 februari 2016 @ 18:12:

Goedkoop en heel goed gaan meestal niet samenIk verwacht ook niet een heel luxe hotel hoor haha Maar gewoon niet al te duur en dat ze wel enige klantvriendelijk hebben en er geen kakkerlakken over de vloer lopen of bom vol schimmel.
Alle reacties Link kopieren
All-inclusive is nooit goedkoop.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen heel luxe wilt/ verwacht, dan krijg je dus iets waar je niet de hele dag en avond wilt rondhangen. En dat is nou net zo mooi van die luxe all-in hotels; dat je niet meer weg hoeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goedkope allinclusive lijkt me echt verschrikkelijk. Dan krijg je dus slecht eten en je zit tussen de tokkies.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste mensen die voor all inclusive gaan, juist wel voor een luxere omgeving kiezen omdat je in principe niet van het terrein af hoeft (en dat misschien niet eens wilt omdat 'alles' al betaald is).

Waarom ga je niet naar een leuk hotel ergens waar je voor een prikkie uit eten kunt?

Zou ik 1000x liever doen; maar goed AI lijkt mij dan ook echt horror.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.n ... -Resorts-zfp10809082.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 06 februari 2016 @ 18:18:

Goedkope allinclusive lijkt me echt verschrikkelijk. Dan krijg je dus slecht eten en je zit tussen de tokkies.Dat heb je net zo goed in dure hotels.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij goedkoop ? Wij gaan 2 weken all inclusive naar Spanje met 4 pers voor 3700 euro in hoog seizoen

Wel rijden we er zelf naar toe met

Lease auto
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.n ... iza_Balearic_Islands.html





Zoiets?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn dochter is met haar vader op Kreta in een allinclusive geweest. Kind is een bijzonder lastige eter maar ze vond het eten lekker (waarschijnlijk gebakken aardappels en doperwt/wortel ). Ex is van de zuinige dus ik geloof nooit dat het heel duur was.
Misschien hebben jullie gelijk en moet ik mijn kijk er op wel bijstellen :p Ik zag alleen toen ik rondkeek dat er wel veel verschil qua prijzen overal zit. Heb verder ook geen ervaring ermee.



Ik zat zelf te denken aan rond de ¤900 voor twee personen samen. Maar misschien is dat inderdaad wel niet echt realistisch? Qua eten hoeft het niet veel bijzonders te zijn. Gewoon patat met frikandel en nog wat vind ik prima haha :')



Maar welke site heeft het meeste aanbod of hebben mensen goede ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownietaart schreef op 06 februari 2016 @ 18:32:

Misschien hebben jullie gelijk en moet ik mijn kijk er op wel bijstellen :p Ik zag alleen toen ik rondkeek dat er wel veel verschil qua prijzen overal zit. Heb verder ook geen ervaring ermee.



Ik zat zelf te denken aan rond de ¤900 voor twee personen samen. Maar misschien is dat inderdaad wel niet echt realistisch? Qua eten hoeft het niet veel bijzonders te zijn. Gewoon patat met frikandel en nog wat vind ik prima haha :')



Maar welke site heeft het meeste aanbod of hebben mensen goede ervaring mee?900 euro? met vliegen er bij ? Hoeveel dagen wil je dan? En in het hoogseizoen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dikke 500 Euro per persoon voor 1 week all inclusive in Bulgarije.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.prijsvrij.nl/v ... &transport=2&verzorging=2
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een luxe gedoe in Turkije kost zo'n beetje gemiddeld 100 euro per persoon per dag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jahoor all inclusive in de zomer voor 900 voor twee personen?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivajaline schreef op 06 februari 2016 @ 18:39:

jahoor all inclusive in de zomer voor 900 voor twee personen?Wat een giller, he?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien willen ze maar vijf dagen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.prijsvrij.nl/vakanties/resul ... rzorging=2



Canarische Eilanden. dik 500 pp. 1 week.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven