Grappen op de campin

05-07-2012 20:54 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan we met een groepje naar een Camping in duitsland, waarbij ook de kermis van Dusseldorf bij zit. Altijd supergezellig en veel lachen etc.

Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.

Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?

Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.

Alvast bedankt!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
quote:eierdupke schreef op 05 juli 2012 @ 21:02:

Denk dat enkele mensen me hier verkeerd begrijpen. Ik bedoelde dit gewoon grappig, dus leuke onzin uithalen bij andere.

Dat tekenen op het gezicht is inderdaad wel een goeie, maar moet dan ffe kijken wie vast slaapt met de rits haha.

En de folie op de wc is inderdaad heel leuk! Maar er zijn nog meer mensen op die camping, dus stel dat een vreemde gaat....Nee, dat bestaat niet.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Maar leuke grappen ontstaan toch ter plekke?
quote:eierdupke schreef op 05 juli 2012 @ 21:02:

En de folie op de wc is inderdaad heel leuk!.Ja; totdat die ene lange broek die je bij je hebt ( en die je morgen ook weer anmoet omdat het zeikweer is ) onder de pis zit. Zo lachen is dat. Echt, of je je bezeikt of nóg een keer op die wc-met-folie gaat zitten; lood om oud ijzer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Neem lekker spelletjes mee. Veel leuker.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik hou wel van flauwe grappen. Je hebt bij de fopwinkel ook zuurtjes met allerlei vreemde smaken, zoals heel heet en zeepsmaak. Weleens in mijn snoeppot gestopt op kantoor om een snoepdief te ontmaskeren.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Fame schreef op 05 juli 2012 @ 21:07:

Neem lekker spelletjes mee. Veel leuker.Ja, zoals de lama's ed. Of kaarten, altijd goed en 1000 verschillende spellen mee te spelen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juli 2012 @ 21:04:

http://adwords.fopartikel ... t-cat&id_cat=8971&id=9151

Een schok krijgen is altijd een garantie op drie uur lachen.Ai ai ai die heb ik ooit gehad, ik zat tegen het plafond. Was écht niet tof, ik begrijp niet hoe ze dat kunnen verkopen op de afdeling Grappig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 05 juli 2012 @ 21:09:

[...]

. Was écht niet tof, ik begrijp niet hoe ze dat kunnen verkopen op de afdeling Grappig.Ik ook niet.
Je kan je maar het beste gewoon non stop zwaar benevelen denk ik, als je nu al moet bedenken hoe je het léuk moet maken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O ja, bij m'n huisgenoot, die bang was voor spinnen, ving ik wel eens n spin in n potje. Zo groot mogelijk.

En als hij dan op de bank sliep, zoals gewoonlijk, san zette ik die spin vlak voor z'n hoofd. Precies in t zicht zeg maar.

En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.
quote:missy_acy schreef op 05 juli 2012 @ 21:10:

O ja, bij m'n huisgenoot, die bang was voor spinnen, ving ik wel eens n spin in n potje. Zo groot mogelijk.

En als hij dan op de bank sliep, zoals gewoonlijk, san zette ik die spin vlak voor z'n hoofd. Precies in t zicht zeg maar.

En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.Dat is gemeen, niet grappig.
Ook lekker diervriendelijk.

En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.En dat potje kreeg je niet tegen je hoofd?
Och, hij moest er ook om lachen. Dus voor ons was t wel grappig.
quote:saaaaar81 schreef op 05 juli 2012 @ 21:04:

Ik zou wel zo ontzettend wraak nemen.

Op een niet leuke manier dus. Denk aan jou 4 uur lang op de wc opsluiten. Je haar afknippen. Een emmer water 's nachts in je tent flikkeren. Je kleren vol jeukpoeder flikkeren. Een hitlersnor en hakenkruis op je gezicht tekenen met watervaste stift.

Denk waar je aan begint.
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:11:

[afbeelding]

Leuk hoor, dat je je kleren smerig krijgt.

Heel handig ook op de camping.

En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.

Ik had je de tweede keer wel zo'n ongelooflijke holpeut gegeven.

Iemand die echt een fobie heeft, die schrikt niet zomaar, die schrikt zich helemaal te pletter. Dat is niet grappig, dat is gewoon gemeen.

Ik heb ook voor een bepaald beest een enorme angst. De mensen die dit weten en die me bewust zo'n beest van rubber laten vinden in mijn bed die moeten - bij wijze van spreken - nog jaren om zich heen kijken, want man, o man, wat vind ik dat naaistreken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juli 2012 @ 21:13:

[...]

Ik had je de tweede keer wel zo'n ongelooflijke holpeut gegeven.

Iemand die echt een fobie heeft, die schrikt niet zomaar, die schrikt zich helemaal te pletter. Dat is niet grappig, dat is gewoon gemeen.

Ik heb ook voor een bepaald beest een enorme angst. De mensen die dit weten en die me bewust zo'n beest van rubber laten vinden in mijn bed die moeten - bij wijze van spreken - nog jaren om zich heen kijken, want man, o man, wat vind ik dat naaistreken.IDEM!
Die met het waterflesje is leuk en met de ketchup.

http://www.funzine.nl/2012/04/10-practical-jokes/
Whahahaha, missy_acy! Die is leuk! Mijn favoriete grap met mijn schoonzus. Blijft hilarisch.
Jullie gaan met volwassen mensen op pad en je denk na over grapjes als 'folie op een wc'?

Is dit topic soms een grap?

Hou toch op, ga gewoon met elkaar praten en lachen en doe niet alsof je 10 bent (hoewel, ik ken 10 jarigen, die bereiden hun 'grapjes' ook niet dagen van tevoren door, vinden ze voor losers)
groeps PMS hier?
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:17:

groeps PMS hier?Ik doe niet aan PMS. Zo'n onzin vind ik dat.
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:17:

groeps PMS hier?

Bij lange na niet.

Gewoon een grote mensen forum. Misschien valt er meer eer te halen bij scholieren.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven