Griekse eilanden, ervaringen?
dinsdag 4 februari 2014 om 17:28
Het is weer zo ver...
De zomervakantie 'moet' geboekt worden.
Wij, stel van eind 20 begin 30 zonder kinderen, willen dit jaar graag naar een Grieks eiland. Dit omdat we nog niet eerder in Griekenland zijn geweest, de foto's in brochures en op google prachtig vinden, maar hebben verder géén idee.
Natuurlijk al veel rondgekeken bij de verschillende aanbieders, maar overal staat 'prachtige stranden', 'idyllische omgeving', 'typisch Grieks', maar ik lees het liever van mensen die er daadwerkelijk zijn geweest.
Wat we zoeken:
Rustig appartement/hotel, liefst kleinschalig
Zwembad
Strand vlakbij (liefst zandstrand)
Gezellig dorpje
Wat we absoluut niet willen:
Massaal complex waar je kont aan kont aan het zwembad ligt (geld ook voor het strand)
Liefst kindonvriendelijk (we hebben zelf geen kinderen en hebben geen zin om in het geschreeuw van andermans kinderen te zitten)
Jongerenbestemming waar je dus tussen de dronken Engelsen/Nederlanders etc zit.
Wie kan hier iets zinnigs op zeggen?
(Als iemand iets weet, maar dat is niet in Griekenland hoor ik het ook graag!)
De zomervakantie 'moet' geboekt worden.
Wij, stel van eind 20 begin 30 zonder kinderen, willen dit jaar graag naar een Grieks eiland. Dit omdat we nog niet eerder in Griekenland zijn geweest, de foto's in brochures en op google prachtig vinden, maar hebben verder géén idee.
Natuurlijk al veel rondgekeken bij de verschillende aanbieders, maar overal staat 'prachtige stranden', 'idyllische omgeving', 'typisch Grieks', maar ik lees het liever van mensen die er daadwerkelijk zijn geweest.
Wat we zoeken:
Rustig appartement/hotel, liefst kleinschalig
Zwembad
Strand vlakbij (liefst zandstrand)
Gezellig dorpje
Wat we absoluut niet willen:
Massaal complex waar je kont aan kont aan het zwembad ligt (geld ook voor het strand)
Liefst kindonvriendelijk (we hebben zelf geen kinderen en hebben geen zin om in het geschreeuw van andermans kinderen te zitten)
Jongerenbestemming waar je dus tussen de dronken Engelsen/Nederlanders etc zit.
Wie kan hier iets zinnigs op zeggen?
(Als iemand iets weet, maar dat is niet in Griekenland hoor ik het ook graag!)
dinsdag 4 februari 2014 om 22:00
Ik woon het grootste gedeelte van het jaar op Kreta. Agia Gallini super leuk gezellig klein echt grieks dorp aan het strand. Met lieve mensen, veel leuke griekse restaurants (in 1 daarvan werk ik
:) Veel mensen die daar komen komen nog een keer terug soms zelfs 2 keer per jaar. Het is ook een dorp waar ze nog niet voor de restaurants staan om je naar binnen te trekken enzo wat ik persoonlijk heel erg prettig vind op vakantie! Ik ben heel blij dat ik er over een maand weer 7 maanden naar toe ga is echt mijn 2e thuis.
Wie weet zie ik jullie daar!
Wie weet zie ik jullie daar!