Help, het zwarte gat
donderdag 21 november 2013 om 13:03
Hoi iedereen,
Ik ben net een weekje terug van mijn 2,5 maand durende reis door Europa en ik zit in een zwart gat! Tijdens mijn reis heeft mijn ex het uitgemaakt en hoewel ik hier even om getreurd heb, heb ik het niet echt kunnen verwerken tijdens mijn reis. Het resultaat is dat ik nu thuis zit met een gebroken hart, geen baan en alleen mijn gedachten. Zijn hier mensen die ook in een zwart gat zitten of hebben jullie nog opbeurende tips?
Groetjes
Ik ben net een weekje terug van mijn 2,5 maand durende reis door Europa en ik zit in een zwart gat! Tijdens mijn reis heeft mijn ex het uitgemaakt en hoewel ik hier even om getreurd heb, heb ik het niet echt kunnen verwerken tijdens mijn reis. Het resultaat is dat ik nu thuis zit met een gebroken hart, geen baan en alleen mijn gedachten. Zijn hier mensen die ook in een zwart gat zitten of hebben jullie nog opbeurende tips?
Groetjes
donderdag 21 november 2013 om 17:10
Aaaah wat naar. Terug komen van een reis betekent sowieso een zwart gat, maar bij jou nog een graadje erger. Ik denk dat je jezelf de tijd moet geven om weer aan alles te wennen. Wat mij altijd erg goed,helpt is schrijven, daarmee maak ik mijn hoofd altijd goed leeg. En verddf: ga de hort op, ook als je er even geen zin in hebt. En ga naar buiten: daglicht geeft meer energie. Bovenal: pas goed op jezelf.
Waar in Europa ben je allemaal geweest?
Waar in Europa ben je allemaal geweest?
donderdag 21 november 2013 om 20:42
Ja ik ben het wel eens met het bovenstaande.
Zorg dat je het huis uit komt en weer wat onderneemt. Ook al is dat je hart luchten en lekker huilen bij vriendinnen. Je verdriet hoef je ook niet uit de weg te gaan.
Af en toe een lekkere huilfilm kijken, vind ik ook wel helpen.
Zo lang je geen werk hebt kun je misschien vrijwilligerswerk gaan doen. Kom je ook weer onder de mensen, geeft voldoening, een reden om op te staan, en wie weet doe je nog skills en contacten op om uiteindelijk een baan mee te vinden.
Sterkte!
Zorg dat je het huis uit komt en weer wat onderneemt. Ook al is dat je hart luchten en lekker huilen bij vriendinnen. Je verdriet hoef je ook niet uit de weg te gaan.
Af en toe een lekkere huilfilm kijken, vind ik ook wel helpen.
Zo lang je geen werk hebt kun je misschien vrijwilligerswerk gaan doen. Kom je ook weer onder de mensen, geeft voldoening, een reden om op te staan, en wie weet doe je nog skills en contacten op om uiteindelijk een baan mee te vinden.
Sterkte!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?