Een goede vriend van ons is "gestrand" op het vliegveld van Girona, iemand een idee hoe lang het vliegen is van daar naar Rotterdam Airport of Schiphol? Kan ik uitrekenen hoe laat hij ongeveer hier is, dan gaan we hem halen vannacht.
Kan je op Rotterdam Airport ook 's nachts ergens lekker koffie drinken/zitten? Zit ik daar vannacht met mijn hoogzwangere buik, ik kan toch niet slapen, daar niet van
Ja maar dat klopt niet meer. Net sms gehad dat hij pas om half een gaat vliegen en bij zijn vluchtnummer staat op de site van rdam airport nog dat hij om 1 uur aankomt, met vertraging erachter...
Anoniem_84
donderdag 23 september 2010 om 22:34
kan je rdam airport niet bellen dan? Daar zullen ze op een gegeven moment moeten weten hoe laat dat vliegtuig wil landen...
Hij komt met vlucht HV-5068, is er iemand handig met informatie vinden? Op teletekst kom ik er niet uit. Ja hij smst sowieso als hij iets weet, nu is het weer de vraag of ze naar schiphol vliegen of rotterdam airport. Daar heen bellen is ook wel een idee...
Ok, tien voor twee, hij smst dat hij om half een gaat vliegen, maar dan zou hij wel om twaalf uur moeten gaan vliegen. Nou ja, ik hoop het maar voor hem.
Anoniem_84
donderdag 23 september 2010 om 22:44
Ik kan op de website ook alleen maar vinden dat ie vertraagd is.
Ik dacht dat ze 's nachts niet op R'dam mochten landen.Dat is inderdaad de vraag, maar voorlopig weten we niet beter dan dat hij in Rdam landt. Maar dan zou dat dus ook kunnen betekenen dat ze op Schiphol moeten landen. Ik weet niet hoe het zit, iemand anders misschien wel?
quote:Cherise1981 schreef op 23 september 2010 @ 23:31:
[...]
Hier staat nu 6.45u dus ik hoop dat je bent gaan slapen...Hmmm, dat is echt heel rot! We wachten nog even zijn sms/telefoontje af en gaan dan maar slapen. Thnx.