Horroruitjes school, werk of vereniging

13-04-2025 08:57 332 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er kwamen zulke leuke verhalen voorbij in topic gierige acties over schoolreisjes, dat het wel een eigen topic waard is. Ik heb het maar bij reizen gezet...kun je direct de ervaringen gebruiken voor je eigen reis.

Ik kan alleen zelf niets verzinnen op dit moment🤔.
Stormke81 schreef:
22-05-2025 19:29
Ze moeten zelfs naar school.

Wat een idioten. Hopelijk komt iedereen hier tegen in opstand.
Als stagiair met 4 kleuters naar het dolfinarium. Wat een angsten had ik toen ze de haaien wilden aaien.
Speculaastaart schreef:
22-05-2025 19:42
Wat een idioten. Hopelijk komt iedereen hier tegen in opstand.
Inderdaad
Stormke81 schreef:
22-05-2025 18:17
Horroruitje wat nog gaat komen. Al is het eerder verdrietig dan horror.
havoklas 4 gaat op excursie. Plannen gemaakt, voorpret je kent het. Na een paar weken krijgen de kinderen die toch de havo niet halen of bewust kiezen voor het mbo te horen dat ze niet mee mogen want ze hebben er toch niets meer aan. En dan ook nog in de volle klas te horen krijgen. Sta je daar als puber. Ik ben geschokt dat het zo werkt. Uiteraard beklag gedaan. O_O
heeft school geld tekort en willen ze op deze manier bezuinigen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
22-05-2025 21:51
heeft school geld tekort en willen ze op deze manier bezuinigen?
School is nogal prestige gericht. Heeft grote focus op gymnasium. Andere setting, zelfde school. Informatieavond groep 8. Mijn kind zou vmbo bb met lwoo gaan doen. Had school leerlingen meegenomen naar de infoavond. Hartstikke leuk tot de voorstelronde: allemaal gymnasium of atheneum studenten. Op mijn vraag waar de vmbo ers waren keken ze wat glazig...ooh euh die konden allemaal niet.

Ik vermoed dat school het geld niet uit WIL geven aan deze leerlingen. Gymnasium gaat hier heel vaak op pad en rest van de niveaus gaan per niveau minder.

Het hele beleid stoot mij zo langzamerhand tegen de borst maar de jongste vond dit de beste keuze voor haar. Maar het zijn idd idioten al zijn de meeste docenten wel echt leuk.
Stormke81 schreef:
23-05-2025 11:15
School is nogal prestige gericht. Heeft grote focus op gymnasium. Andere setting, zelfde school. Informatieavond groep 8. Mijn kind zou vmbo bb met lwoo gaan doen. Had school leerlingen meegenomen naar de infoavond. Hartstikke leuk tot de voorstelronde: allemaal gymnasium of atheneum studenten. Op mijn vraag waar de vmbo ers waren keken ze wat glazig...ooh euh die konden allemaal niet.

Ik vermoed dat school het geld niet uit WIL geven aan deze leerlingen. Gymnasium gaat hier heel vaak op pad en rest van de niveaus gaan per niveau minder.

Het hele beleid stoot mij zo langzamerhand tegen de borst maar de jongste vond dit de beste keuze voor haar. Maar het zijn idd idioten al zijn de meeste docenten wel echt leuk.
Doet me denken aan de lagere school. In de zesde klas begon de onderwijzer al heel vroeg met het indelen van de klas; deel MMS, deel ULO en deel huishoudschool. Toen kon hij makkelijk zijn tijd en aandacht verdelen: Ruwweg 70% voor MMS, 25 voor ULO en de overige 5 % voor de huishoudschoolleerlingen. Vraag me nog wel eens af of ik de enige was die zag dat dat niet klopte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
23-05-2025 12:21
Vraag me nog wel eens af of ik de enige was die zag dat dat niet klopte
Ja ik denk dat je echt de enige was.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven