hostel sint petersburg

22-08-2011 15:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Begin maart gaan mijn vriend ik een week naar Sint Petersburg, ik vroeg mij af of misschien iemand een leuke tip heeft voor een hostel daar of goedkoop hotel?

alvast bedankt!
goedkope hotels bestaan helaas niet in Sint Petersburg. Dit is een goed en centraal gelegen hostel. Maar waarom ga je in maart? Het is dan de meest slechte periode. Meestal dooit het en is het een natte, grijze massa. Je kunt beter eerder gaan (echt in de winter) of in mei/juni.
Nog een tip: als je een hostel wilt reserveren in Rusland, doe dat dan op tijd. Hotels zijn over het algemeen best aan de prijs. Daarom zitten hostels vaak vol. En je wilt niet in Gorkij park moeten overnachten.

Wat is je budget ongeveer? Ik ken wel een goed hotel, maar dan moet je echt aan 100 euro per nacht denken. Vraag bij je hostel/hotel ook na of ze je kunnen helpen met je visumuitnodiging en registratie. En wat dat kost.
Super!Met goedkoop bedoelde ik ook 1 van de goedkopere hotels. We gaan eind feb. begin maart omdat dan het Kirov ballet mijn lievelingsstuk danst. Helaas beschikken we niet over het budget om 100 euro per nacht te kunnen betalen. Maar dankjewel voor de tips!
Ik zat in hostel Right on Nevsk (te vinden op hostelworld.com), we betaalden voor een tweepersoonskamer (gedeelde badkamer) 18 euro p.p. per nacht.

De locatie is perfect want het zit op Nevsky Prospekt, qua schoon en zo moet je wel een studentenhuis verwachten
Super. Heb je al kaartjes weten te reserveren voor het Mariinskij?
Als je een goedkoop hotel hebt gevonden en wilt weten of het centraal ligt, laat het me maar even weten. Deze 2 hostels liggen namelijk heel centraal. Welk stuk ga je bekijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven