Heeft iemand DE tip voor een 4 sterren hotel/aparthotel met kamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen in Spanje? Maakt niet zoveel uit waar in Spanje, als het maar aan de kust ligt.
Het liefst dus een 2 of 3 kamerappartement maar wel de service van een hotel.
Anoniem_70227
dinsdag 14 december 2010 om 12:59
Kun je niet gewoon 'n dubbele hotelkamer boeken met 'n tussendeur? Dan heb je 1 kamer voor jou en je partner en 1 kinderkamer.
Wij zijn in 2008 naar Marbella geweest, we waren toen nog met z'n 4en, maar volgens mij was de kamer die wij toen hadden ook voor 5 personen geschikt. Het was meer een appartement, met een woonkamer, keukentje, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een groot dakterras (met jacuzzi).Het hotel was prima, goede restaurants, google op "Guadalpin Marbella".
Maar aangezien ik niet dol ben op Spanje/Marbella, zou ik niet snel terug gaan, maar dat heeft niets met het hotel te maken.
Anoniem_89389
dinsdag 14 december 2010 om 16:07
TO, als je googelt op aparthotel spanje 2 slaapkamers dan krijg je zo een aantal hits.
waar je ook naar kunt vragen (via mail) is of ze connected rooms hebben. Dat zijn 2 apparte kamers met een deur ertussen. Als je die openlaat heb je dus 1 kamer..
Fijne vakantie!
Anoniem_64c407fe207bf
woensdag 15 december 2010 om 21:42
Viva hotels heeft hotelkamers en appartementen op Mallorca en Menorca. Er zijn vast wel meer aanbieders.