Hotelbeoordelingen
dinsdag 27 januari 2009 om 16:37
Hallo Lezers,
Ik ken de site zoover.nl, maar zijn er nog meer sites waar je beoordelingen kunt lezen?
Rond Valentijnsdag gaan we lekker naar Van der Valk Assen. (HartjeWinterArrangement, 2 nachten/ontbijten/diners voor 119E pp)
Wij zijn echte Van der Valk fans. Dit is al de 8e Valk die we gaan bezoeken!
Ik heb de beoordelingen op Zoover gelezen en daar o.a. gezien dat er rustige kamers aan de boskant liggen, dus daarom gevraagd bij de boeking.
Ook op de site van het hotel zelf de beoordelingen gelezen, maar volgens mij moet er nog een site zijn. Wie o wie helpt me aan die site?
Groetjes, Beter Laat
Ik ken de site zoover.nl, maar zijn er nog meer sites waar je beoordelingen kunt lezen?
Rond Valentijnsdag gaan we lekker naar Van der Valk Assen. (HartjeWinterArrangement, 2 nachten/ontbijten/diners voor 119E pp)
Wij zijn echte Van der Valk fans. Dit is al de 8e Valk die we gaan bezoeken!
Ik heb de beoordelingen op Zoover gelezen en daar o.a. gezien dat er rustige kamers aan de boskant liggen, dus daarom gevraagd bij de boeking.
Ook op de site van het hotel zelf de beoordelingen gelezen, maar volgens mij moet er nog een site zijn. Wie o wie helpt me aan die site?
Groetjes, Beter Laat
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-01-2009 17:13
Reden: oeps, verkeerde prijs genoemd...!
Reden: oeps, verkeerde prijs genoemd...!
% gewijzigd
dinsdag 27 januari 2009 om 16:41
www.vakantiereiswijzer staan ook beoordelingen.
Maar, wat moet je met al die beoordelingen? Je hebt al geboekt toch?
Maar, wat moet je met al die beoordelingen? Je hebt al geboekt toch?
dinsdag 27 januari 2009 om 16:55
Jawel, maar ik vind het tóch leuk om te lezen!
Bedankt voor de tip!
Ik heb even gekeken op www.vakantiereiswijzer.nl, maar daar staan precies dezelfde beoordelingen op, dus wie kopieert van wie?
Bedankt voor de tip!
Ik heb even gekeken op www.vakantiereiswijzer.nl, maar daar staan precies dezelfde beoordelingen op, dus wie kopieert van wie?
dinsdag 27 januari 2009 om 17:06
Op Bookings.nl staan ook beoordelingen. En er zijn natuurlijk nog meer van dat soort sites...
Ik geniet meestal ook wel van de recensies. Maar soms zijn ze overdreven! Krijg je een gratis OV kaart bij je hotel (in Berlijn): 'de tramhalte was wel 10 minuten lopen! En dan moest je ook nog 15 minuten trammen naar het centrum, echt ontzettend ver (terwijl het zeer duidelijk in de omschrijving staat en daarvoor dus die gratis OV kaart is verzonnen als compensatie)...'
In Den Haag: 'er was geen balkon aanwezig en ook geen kantelraam. Het raam kon alleen maar op een kier open.' (In een hotel met 20 verdiepingen.)
In Groningen: 'ik had de hele nacht last van traumahelikopters van het UMCG! En overdag reden er steeds ambulances heen en weer.' (Terwijl er ook weer duidelijk in de omschrijving staat dat het naast het ziekenhuis is. Dus die ambulances kan je weinig aan doen, lijkt mij. Je kan moeilijk gaan klagen! En... Een traumahelikopter mag 's nachts niet eens vliegen!)
Ik geniet meestal ook wel van de recensies. Maar soms zijn ze overdreven! Krijg je een gratis OV kaart bij je hotel (in Berlijn): 'de tramhalte was wel 10 minuten lopen! En dan moest je ook nog 15 minuten trammen naar het centrum, echt ontzettend ver (terwijl het zeer duidelijk in de omschrijving staat en daarvoor dus die gratis OV kaart is verzonnen als compensatie)...'
In Den Haag: 'er was geen balkon aanwezig en ook geen kantelraam. Het raam kon alleen maar op een kier open.' (In een hotel met 20 verdiepingen.)
In Groningen: 'ik had de hele nacht last van traumahelikopters van het UMCG! En overdag reden er steeds ambulances heen en weer.' (Terwijl er ook weer duidelijk in de omschrijving staat dat het naast het ziekenhuis is. Dus die ambulances kan je weinig aan doen, lijkt mij. Je kan moeilijk gaan klagen! En... Een traumahelikopter mag 's nachts niet eens vliegen!)
dinsdag 27 januari 2009 om 17:24
quote:beter laat schreef op 27 januari 2009 @ 17:17:
Ja, inderdaad, soms wordt er wat afgeneuzeld. Leuk is dat!
Bij Valk Assen klaagt iemand dat de goedkoopste kamers bezet waren en er een duurdere aangeboden werd!!!
Wat wil je dan?
De bezemkast? Haha.
Ik snap dat ook nooit. Dat is toch super, als je een grotere en luxere kamer krijgt dan je eigenlijk verwacht?
Ja, inderdaad, soms wordt er wat afgeneuzeld. Leuk is dat!
Bij Valk Assen klaagt iemand dat de goedkoopste kamers bezet waren en er een duurdere aangeboden werd!!!
Wat wil je dan?
De bezemkast? Haha.
Ik snap dat ook nooit. Dat is toch super, als je een grotere en luxere kamer krijgt dan je eigenlijk verwacht?
dinsdag 27 januari 2009 om 17:54
Zoover vind ik jammergenoeg niet meer betrouwbaar. Het is vaak onterecht commentaar (gal spuwen om het maar even kwijt te kunnen).
We hebben zelf een recreatief bedrijf en natuurlijk zijn sommige mensen niet tevreden, zoveel mensen zoveel wensen. Maar jeetje, sommige mensen maken er hun missie van een bedrijf zo in een zo negatief mogelijk daglicht te plaatsen. En dat gaat écht ver (Zoover volzetten met slechte cijfers bijvoorbeeld).
We hebben zelf een recreatief bedrijf en natuurlijk zijn sommige mensen niet tevreden, zoveel mensen zoveel wensen. Maar jeetje, sommige mensen maken er hun missie van een bedrijf zo in een zo negatief mogelijk daglicht te plaatsen. En dat gaat écht ver (Zoover volzetten met slechte cijfers bijvoorbeeld).
dinsdag 27 januari 2009 om 18:45
Ik vind Zoover wel een betrouwbaar beeld geven, mits er meerdere reacties bij een hotel staan. Als er maar eentje staat en ze geven het hotel een 10, dan verdenk ik ze ervan zelf de reactie te hebben gegeven. En bij een negatieve reactie vermoed ik ook wel eens een wraakactie.
Een Engelstalige site is: www.tripadvisor.com
Een Engelstalige site is: www.tripadvisor.com
vrijdag 21 oktober 2011 om 19:58
Ik kijk vooral op tripadvisor zeker voor hotels in het buitenland,heb het idee dat er daar wat serieuzer wordt gereageerd en niet alleen maar door klagers wat bij vakantie reiswijzer en zoover wel vaak is.Mensen die bv van een hotel van een paar tientjes per nacht verwachten dat het een 5 sterren hotel is.