Hotels in parijs

31-07-2009 13:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vakantiegangers

Ik ga volgende over een paar weken naar Parijs en het valt me op dat de hoteletjes niet echt goedkoop zijn. Ik ga in mn eentje en zoek een hotel waar ik s avonds ook nog veilig kan rond wandelen, voor een leuk prijsje. Ik wil mn geld liever aan leuke dingen uit geven dan aan mn hotel. Ik zat zelf te denken aan het momartre gedeelte. Maar of het geschikt is? Geen idee eigenlijk..

Wie heeft goede ervaringen met bepaalde hotels/ketens/omgevingen?

Dank jullie wel voor het mee denken!!

Grs LB
Wij hebben via de Viva-aanbieding geboekt die nu op de homepage van het forum staat (rechterkolom)

We zitten met zijn tweeen in Hotel Prince Eugene voor 211 euro, voor 3 nachten, inclusief ontbijt. Dus zo'n 100 euro per persoon.

Het ziet er leuk uit op de site, maar heb er dus nog geen ervaring mee!
Nou Kattenkop, je doet je naam eer aan zeg..

Ik kreeg het idee dat je geen rekening had gehouden met de 1 persoonstoeslag, vandaar dat ik dat onder de aandacht bracht.

Verder vind ik de andere tips waaruit blijkt dat men de post en de wensen van TO daarin hebben meegenomen ook goed.

Ik kan TO ook wel een hotel op een waddeneiland tippen, heeft ze ook geen zak aan.

Maar, fijn dat het jou zo goed bevallen is daar, top!
JIJ hebt al drie keer geschreven dat JIJ het hotel te duur vindt. Maar aangezien TO nog geen reactie heeft gegeven, weet ik niet en jij net zo min of zij dat ook vindt. Ze schrijft namelijk voor een leuk prijsje. Wat zij daaronder verstaat, weet ik niet en jij net zo min!

Voor de rest ligt het hotel in Parijs én Monmartre, wat zij zoekt. Dus ik snap niet waarom dat jij de hele tijd moet zeggen dat ze er niks aan heeft en dat het "errugh" duur is, misschien kan ze dat beter zelf beoordelen!
Wij zijn voor 2 weken terug 3 nachten in Parijs geweest. We betaalden met z'n 2en nog geen 300 euro. Misschien wat aan de prijzige kant, maar het was wel een fijn hotel. Ontbijt hadden we bij die prijs is, wat ik heel fijn vond (omdat ik een hekel heb aan alleen ontbijten) is dat je een kaartje aan je deur kan hangen 's avonds en dan het ontbijt de volgende dag wordt gebracht. Op het tijdstip dat jij hebt ingevuld. Ideaal!

Wij zaten in een Mercure-hotel in Montmartre. Vlakbij het metrostation, en ook bij de begraafplaats van Montmartre, welke ik erg indrukwekkend vond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven