Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Haha Ainne ik weet niet wie dat is, al zie ik Britain's Got Talent soms wel eens, maar mooi dat ik me niet zo ga laten gaan! Ik zi het al voor me... met zo'n droog knetterpermanentje! Ik realiseer me prompt dat ik ook wel weet dat ik echt niet thuis zielig ga zitten zijn. Thanks!
Nee, nou, Chicha, da's dus precies waarom ik opeens denk: shit. Hij moet inderdaad niet plots thuiskomen met: ik heb mijn baan opgezegd! Toen ik hem daar met zijn moeder over hoorde praten (lees: afluisteren want officieel ston ik onder douche) schrok ik me een hoedje!
Ze is pas 46 en is nog nooit gekust...

Maar zingen dat ze kan!
Ik vind dat van Chicha wel een goed plan eigenlijk: schatje, ik zoek daar wel een baan voor je, kan moeilijk zijn want de recessie is daar ook zwaar toegeslagen (weet hij veel). Don't call us, we'll call you enzo.
Nou zo zielig kan ik nooit meer worden... gna gna. Thank God dat ze zingen kan, het arme schaap. Nooit gekust. Stel je voor. De saaiigheid!
quote:Ainne schreef op 14 april 2009 @ 17:48:

Don't call us, we'll call you enzo.

Nee. Sorry. Het is helemaaaaal niet grappig. Ahem.
You Tube maar eens op Susan Boyle, ze gaat 't vast winnen, maar heb zo het vermoeden dat ze wel een make-over gaat krijgen.
Ah pants. Heb geen koptelefoon. Ga ik vanavond doen. Gok Wan eat your heart out.
Even plassen hoor, zo terug
Oe volgens mij heeft Gok ook weer een nieuwe serie deze week.
Heb die mevrouw gisteren ook gezien op TV. Maar ik verdenk de organisatie ervan het in scene te hebben gezet om het succes van die vorige zingende kneus te herhalen....

Ik moet nu echt mezelf even omhoog hijsen en wat gaan doen....
Die Susan Boyle is geweldig, echt fantastisch dat mens. Ik moest bijna huilen van ontroering toen ik dat filmpje bekeek op YouTube. Een behoorlijke total make-over en ze gaat het helemaal maken.

En nu moet ik echt maken dat ik hier wegkom. Ik moet nog zoveel doen en ik blijf maar hangen hier, veel te gezellig en ik ga jullie missen de komende week.

A bientot.
Lapin, gaahaaaaa nou je koffer inpakken man!
Mmmm je zou weleens gelijk kunnen hebben met je conspiracy theory, Chicha!
Haar eerste kus wordt straks vast in hello magazine van alle kanten belicht...

Chicha ik las je post nog eens en inderdaad, zo voel ik het ook: hij wil mee omdat het avontuurlijk is, en omdat iedereen in zijn omgeving het een goed idee vindt, en omdat ik de kar trek. Op zich snap ik dat wel, maar: NIET GOED GENOEG! (Ik zeg het even hardop in mijn hoofd om mezelf te overtuigen...)

Ik denk toch dat ik eerlijk moet zijn ipv onder het mom van 'wacht nou nog maar even' de boel laat doodbloeden. Dat past beter bij me. Als ik nou maar het lef heb! Dutch courage?
Cara, je hoeft je niet te schamen mocht je het lef niet hebben. Ikzelf zou het ook niet recht voor zijn raap durven zeggen, ben meer van het doodbloeden.

Je moet nl wel praktisch blijven he! Je laatste dagen in London zijn er om te genieten, niet om te stressen.

Nou komt zometeen het hele forum over me heen, vrees ik.
Maar feit blijft, doodbloeden gaat niet zo makkelijk als je aan 't landje verwisselen bent. Wat als ie inderdaad z'n baan volgende week opzegt?
Ze kan toch zeggen dat het niet te betalen is in NL? Dat ze bij een vriendin/familie slaapt de eerste tijd. Dat uit religieuze gronden ze niet bij elkaar kunnen slapen... bladiebladiebla.

Ik kan hééééél goed liegen!
Liegen is een goed plan inderdaad.

(God als ik mijn laatste paar postingen zo lees, er zitten een paar gouden zinnen tussen voor het Eausm-topic zeg - kennen jullie dat topic, op Overig? Hilarisch!)
quote:Ainne schreef op 14 april 2009 @ 18:01:

Lapin, gaahaaaaa nou je koffer inpakken man!Jahaaaaaaaaaaaaaa. Eerst even eten
Liegen en bedriegen.... thats me!

Ik ga nu echt echt echt koffie-filters kopen voordat ik het weer vergeet. Ik kan niet thuis zijn en geen koffie kunnen zetten, dan word ik nerveus.
@chicha, of wat minder koffie drinken, word je ook minder nerveus

@cara, gewoon doorzetten. Als vent als zwaankleefaan meegaat, is het toch niet handig. Beetje vreemd dat hij het met mammie bespreekt ipv met jou. Jullie vinden me vast heel gemeen als ik zou zeggen: laat hem zijn baan maar opzeggen als hij dat zo nodig wil- en hem dan toch niet mee laten gaan. Dat is idd heel erg. Daarom heb ik besloten dat ik dat niet kan zeggen.

Overigens ben ik het sterrenbeeld ram, en die zijn behoorlijk rancuneus (voor zover sterrenbeelden iets kunnen duiden over iemands persoonlijkheid) hahaha
Ik ga aan de dry gin, thanks girls!

Trouwens dat van het bij vrienden logeren is echt waar, en ik heb ook al gezegd dat hij daar niet kan blijven (dat vind ik teveel gevraagd). Misschien dat ik op die fiets verderborduur... Nu echt nog niet opzeggen, wie weet hoe lang het duurt voor ik een woning vind, blaat blaat. Maar toch, he, dan blijft die situatie voor mij ook hangen. Een clean break, dat spreekt me wel aan. Als ik alleen ga, dan ook volle kracht vooruit en zonder bagage. Maar alleen in theorie. Dat dan weer wel. Hmmm, ik ben weer terug bij: zucht....
zwaankleefaan

Soms is het Nederlands toch echt een toffe taal (zei zij op zijn Belgisch )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven