Huisje Ouddorp juni
maandag 2 maart 2020 om 21:34
Hoi allemaal,
Ik heb tickets gekocht voor concert at Sea, er niet bij nadenkend dat er natuurlijk meer mensen naartoe gaan en ook onderdak nodig hebben. Ik kan op dit moment alleen nog maar accommodaties vinden vér boven mijn budget of alleen te boeken vanaf een bepaald aantal nachten. Hebben jullie nog suggesties/tips/eventueel een eigen te verhuren huis/appartement?
Om mijn 'eisen' even op een rijtje te zetten:
- beschikbaar van 26 juni t/m minimaal 27 juni (28 juni is ook prima)
- geschikt voor min. 2 personen
- het liefst in Ouddorp/Brouwersdam, dichtbij het concertterrein.
Alle hulp is welkom!
Ik heb tickets gekocht voor concert at Sea, er niet bij nadenkend dat er natuurlijk meer mensen naartoe gaan en ook onderdak nodig hebben. Ik kan op dit moment alleen nog maar accommodaties vinden vér boven mijn budget of alleen te boeken vanaf een bepaald aantal nachten. Hebben jullie nog suggesties/tips/eventueel een eigen te verhuren huis/appartement?
Om mijn 'eisen' even op een rijtje te zetten:
- beschikbaar van 26 juni t/m minimaal 27 juni (28 juni is ook prima)
- geschikt voor min. 2 personen
- het liefst in Ouddorp/Brouwersdam, dichtbij het concertterrein.
Alle hulp is welkom!
maandag 2 maart 2020 om 21:36
Onder het motto ... Doe eens alternatlef ...
Het ligt daar bomvol met boten (Scharendijke - Ouddorp - Brouwershaven - Port Zélande ...).
Misschien een oproepje uithangen bij de jachthavens of eens bellen met de havenmeesters of niemand zijn boot wil verhuren voor 2 nachtjes?
(Als ie er zelf toch niet is.)
Al gekeken bij werkelijk alle CenterParcs- en Landal-toestanden die er de laatste jaren gekomen zijn?
Het stikt er van de parken.
Het ligt daar bomvol met boten (Scharendijke - Ouddorp - Brouwershaven - Port Zélande ...).
Misschien een oproepje uithangen bij de jachthavens of eens bellen met de havenmeesters of niemand zijn boot wil verhuren voor 2 nachtjes?
(Als ie er zelf toch niet is.)
Al gekeken bij werkelijk alle CenterParcs- en Landal-toestanden die er de laatste jaren gekomen zijn?
Het stikt er van de parken.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 02-03-2020 21:38
34.66% gewijzigd
maandag 2 maart 2020 om 22:24
maandag 2 maart 2020 om 22:31
Ik kan bestaan nog veel vinden bij Airbnb:
https://www.airbnb.nl/s/ouddorp--nederl ... D=%2Fhomes
https://www.airbnb.nl/s/ouddorp--nederl ... D=%2Fhomes
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
dinsdag 3 maart 2020 om 07:55
Concert is in Zeelandviva-amber schreef: ↑03-03-2020 07:51Kun je niet in Alkmaar, Sint Pacras of iets dergelijks gaan zitten en een fiets huren?
geneet van 't laeve
dinsdag 3 maart 2020 om 09:28
Alkmaar ligt tenslotte maar 137km verderop als je met de fiets gaatviva-amber schreef: ↑03-03-2020 07:51Kun je niet in Alkmaar, Sint Pacras of iets dergelijks gaan zitten en een fiets huren?
Bij Landal zijn nog wel accomodaties, maar wat is je budget? Dat zoekt wat makkelijker.
dinsdag 3 maart 2020 om 14:38
Hahaha, dat wel ja! Ik vraag me alleen af of ik dan wel op tijd benviva-amber schreef: ↑03-03-2020 08:00Je trapt zowel de alcohol eruit....als je een beetje door fietst.
dinsdag 3 maart 2020 om 14:43
Landal is nog wel beschikbaar, budget is echter te krap daarvoor. We zijn nog student, dus rond de €100,- per nacht!
Hoewel ik toch begin te denken dat dat niet echt reëel is.