Ibiza-tips? :)
woensdag 20 juli 2011 om 09:10
Ik ga binnenkort op vakantie naar Ibiza. Nu vraag ik me af wat zijn echte aanraders/tips qua leuke strandtenten en restaurants? Ik heb bijvoorbeeld al gehoord dat Blue Marlin en Bambuddha Grove de moeite waard zijn om eens heen te gaan. Maar ik vraag me af, is dat niet superduur? Ik weet dat Ibiza niet een goedkoop eiland is en ik ben best bereid om wat meer te betalen maar ik weet natuurlijk niet wat ik kan verwachten. Wat kost ongeveer het huren van 2 bedjes voor en hele dag bij blue marlin? En op welke prijsklasse kan ik rekenen bij een diner bij bambuddha grove ?
Verder wil ik nog meer leuke tips qua dingen te doen en/of places te be dus kom maar op met die tips!!
Verder wil ik nog meer leuke tips qua dingen te doen en/of places te be dus kom maar op met die tips!!
woensdag 20 juli 2011 om 09:35
Eh ja, lastig te zeggen, wat vind je duur? Ik kan het me niet meer precies herinneren maar vond het wel te betalen, ik meen iets van 50/60 euro per persoon. Tis natuurlijk wel top waar je zit, dus daar betaal je voor. Weet niet wat de bedjes kosten bij BM. Dat ga ik over 5 weken voor je checken...
In Ibiza stad naar boven lopen, en daar heb je een heel gezellig pleintje met leuke restaurants. Ook allemaal niet goedkoop maar je zit er prachtig en de parades van de clubs komen daar ook langs. Is heel vermakelijk!
KM5, leuk maar duur, eten vond ik niet super.
El Ayoun, super! Maar wel duur...
Le Elephant, super! Maar wel duur...
Strand, Ses Salinas en Cala Vadella vond ik heerlijk.
Je hebt 2 hippiemarkten, weet niet of je daar van houdt? Veel meuk iig...
Ben 2 x op Formentera geweest, scooter gehuurd daar, beetje rondrijden en op een paradijselijk strand geeindigd. Aanrader! Boot vertrekt vanuit Figueratas oa.
In Ibiza stad naar boven lopen, en daar heb je een heel gezellig pleintje met leuke restaurants. Ook allemaal niet goedkoop maar je zit er prachtig en de parades van de clubs komen daar ook langs. Is heel vermakelijk!
KM5, leuk maar duur, eten vond ik niet super.
El Ayoun, super! Maar wel duur...
Le Elephant, super! Maar wel duur...
Strand, Ses Salinas en Cala Vadella vond ik heerlijk.
Je hebt 2 hippiemarkten, weet niet of je daar van houdt? Veel meuk iig...
Ben 2 x op Formentera geweest, scooter gehuurd daar, beetje rondrijden en op een paradijselijk strand geeindigd. Aanrader! Boot vertrekt vanuit Figueratas oa.
woensdag 20 juli 2011 om 10:12
woensdag 20 juli 2011 om 10:14
http://www.google.nl/#hl=nl&q=ibiza+str ... 20&bih=963
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 20 juli 2011 om 10:32
Ik weet niet meer precies wat een bedje kost, wij betaalden altijd gewoon voor de hele week onze bedjes in een keer, dan had je gewoon elke dag dezelfde bedjes en kon je makkelijk afspreken met vrienden enzo. We waren daar altijd wel een paar honderd euro voor kwijt geloof ik, dus ik gok dat een bedje iets van 25 euro ofzo per dag is? Kan ook wel iets meer zijn. Ses Salinas heb ik het dan over, ik meen dat we met zijn tweetjes rond de 300 euro per week betaalden.
En verder wat Spectral zegt.
En verder wat Spectral zegt.
Am Yisrael Chai!
woensdag 20 juli 2011 om 16:08
tja ik dacht al dat het zo'n 25e zoiets per bedje zou zijn.. veel meer heb ik er ook niet voorover.. misschien 1 keer als het heeel heel mooi is
Verder wil ik zeker nog naar de hippiemarkten gaan en gewoon lekker auto huren en het eiland rondcrossen en ook nog een dagje naar formentera..
In ieder geval bedankt voor de tips!!
Verder wil ik zeker nog naar de hippiemarkten gaan en gewoon lekker auto huren en het eiland rondcrossen en ook nog een dagje naar formentera..
In ieder geval bedankt voor de tips!!