Iemand ervaring met Groovy Grape in australie/

09-07-2009 11:18 7 berichten
Hoi!

In september vertrek ik naar Australië. Omdat ik maar twee maanden de tijd heb en die tijd ook goed wil besteden, ben ik nu op zoek naar wat tours.

Groovy Grape klinkt erg leuk, maar ik ben toch benieuwd naar persoonlijke ervaringen van mensen.

Is het aan te raden om met een dergelijke operator te 'reizen'? Ik zit nu aan een pakket te denken waar dit in inbegrepen zit:

- 2 daagse tour van Adelaide naar Alice Springs, incl Coober Pedy en alle maaltijden/overnachting

- 6 daagse tour van Alice Springs naar Adelaide door de outback (Kings Creek, Kings Canyon, Uluru, Olga's, Devil's Peak, Flinders), inclusief alle maaltijden en overnachtingen

- 3 daagse tour van Adelaide naar Melbourne over de Great Ocean Road, inclusief alle bezienswaardigheden, maaltijden en overnachtingen.

Dit alles bij elkaar voor zo'n ¤623.

Is dat duur? Kan ik dit beter op een andere manier doen? Andere organisatie? Het is voor mij niet echt een optie om 'daar wel te bekijken of ik misschien met iemand meekan', gezien mijn beperkte tijd.

Ik ben benieuwd!
Ik vind 't in elk geval erg goedkoop!
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2009 @ 12:10:

Ik vind 't in elk geval erg goedkoop!

Dat is de soort bevestiging waar een mens naar op zoek is . Iets met dissonantie, enzo...

Bedankt Elninjoo! Jij wilde toch ook graag gaan? En, gaat dat door?
Ik word steeds enthousiaster over Australie, maar ik moet eerst afwachten of en wanneer mijn geboekte Chili reis gecanceld wordt. Het klinkt misschien lullig, maar ik hoop gewoon dat er geen boekingen meer bij komen zodat ik naar Oz kan
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2009 @ 12:41:

Ik word steeds enthousiaster over Australie, maar ik moet eerst afwachten of en wanneer mijn geboekte Chili reis gecanceld wordt. Het klinkt misschien lullig, maar ik hoop gewoon dat er geen boekingen meer bij komen zodat ik naar Oz kan

Haha, ik zal met je mee hopen dan!

Nog mensen met ervaringen?
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Groovy Grape ken ik niet. Ik heb met Adventure Tours een korte tocht naar Uluru en Kings Canyon gemaakt. Een prima tocht, leuk gemixt internationaal gezelschap en kundige tourleider die veel te vertellen had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven