in je eentje - effe er tussenuit - tips?
vrijdag 23 april 2010 om 23:04
Zit er over te denken om op korte termijn in m'n up er even tussenuit te gaan (niet langer als een week). Heb veel aan m'n hoofd gehad en nu behoefte aan rust. Heb geen behoefte aan een groepsreis met dito programma, maar helaas ook geen vrienden die mee kunnen. Aan de andere kant zie ik er ook tegenop om een hele week in mijn eentje rond te dwalen, stap nl ook niet zo snel op anderen af.
Wie heeft er leuke/goede tips over wat ik zou kunnen doen?
Wie heeft er leuke/goede tips over wat ik zou kunnen doen?
zondag 22 januari 2012 om 18:37
Heel erg bedankt voor alle reacties. Het is erg fijn dat jullie zo meedenken en het sterkt me wel in persoon. Een op het eerste oog misschien wat 'gek' idee is misschien nog zo gek nog niet, ongeacht hoe oud/jong.
Ik zat nu wel eraan te denken waarnaar toe. Ik vind bv. centerparcs echt helemaal top, gezellige sfeer enz. Alleen om daar alleen te zitten? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken.. Heeft iemand misschien daar tips voor?
Sorry dat ik zoveel vraag hoor!!
Ik zat nu wel eraan te denken waarnaar toe. Ik vind bv. centerparcs echt helemaal top, gezellige sfeer enz. Alleen om daar alleen te zitten? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken.. Heeft iemand misschien daar tips voor?
Sorry dat ik zoveel vraag hoor!!

zondag 22 januari 2012 om 18:55
Ik ken zelf het centerparks type accommodatie niet zo, maar wie weet wat voor'n tips je verder nog krijgt hier. Ik zou zelf idd niet zo snel naar iets toegaan waar het erg op gezinnen is gericht. Een keer in de zomer alleen naar een waddeneiland geweest en dat vond ik niet zo'n succes.
Ik weet niet wat je budget is, maar een wellness hotel is dat niet wat? Dan ontmoet je vaak in het zwembad bijvoorbeeld ook weer mensen als je daar zin in hebt (en dat kan je zo beperkt of uitgebreid maken als je zelf op dat moment wil). Als je in NL wil blijven, Thermae 2000 heeft bijvoorbeeld een hotel en spa Zuiver in Amsterdam ook.
Ik weet niet wat je budget is, maar een wellness hotel is dat niet wat? Dan ontmoet je vaak in het zwembad bijvoorbeeld ook weer mensen als je daar zin in hebt (en dat kan je zo beperkt of uitgebreid maken als je zelf op dat moment wil). Als je in NL wil blijven, Thermae 2000 heeft bijvoorbeeld een hotel en spa Zuiver in Amsterdam ook.

zondag 22 januari 2012 om 19:02
Wat vind je verder leuk? Lekker shoppen en rondkijken in een stad of stadje, of juist over de hei fietsen, wandelen, of naar de zee staren. Weet ook niet waar je woont, meestal is iets anders dan je dagelijks gewend bent natuurlijk ook wel leuk
Dan zoek je daar gewoon een hotel bij, in de prijsklasse die voor jou geschikt is.
Dan zoek je daar gewoon een hotel bij, in de prijsklasse die voor jou geschikt is.
zondag 22 januari 2012 om 19:11
Nou zoiets als welness lijkt me echt super, maar zat er ook aan te denken om misschien een hond mee te nemen van thuis zodat ik ook een rondje kan wandelen. Of juist niet en zelf gaan fietsen. Stadjes/plaatjes vind ik ook helemaal leuk. Dus eigenlijk combinatie tussen lekker op mijn eigen ergens een boekje lezen of juist iets gaan doen. Ik vind alles wel tof , haha. Verder maakt de locatie niet uit, of die nu helemaal in het noorden is of in het zuiden, enz. Ik heb er best wel wat voor over, want ik heb er echt zin in om even ergens naartoe te gaan.
Centerparcs noemde ik omdat je dan een eigen huisje hebt en omdat die sfeer daar altijd zo tof is. Maar inderdaad daar zijn wel veel gezinnen en daar zijn ook de activiteiten een beetje op afgestemd...
Centerparcs noemde ik omdat je dan een eigen huisje hebt en omdat die sfeer daar altijd zo tof is. Maar inderdaad daar zijn wel veel gezinnen en daar zijn ook de activiteiten een beetje op afgestemd...

zondag 22 januari 2012 om 19:31
Dan heb je keuze genoeg lijkt me zo!
Er stond hier laatst ook een link naar een site waarop je hotels waar honden welkom zijn, misschien dat je die nog kan vinden, of via google.
Ik heb verder niet echt concrete tips voor NL, maar je kunt via hotelboekingssite enzo vast wel wat vinden.
Veel plezier!
Er stond hier laatst ook een link naar een site waarop je hotels waar honden welkom zijn, misschien dat je die nog kan vinden, of via google.
Ik heb verder niet echt concrete tips voor NL, maar je kunt via hotelboekingssite enzo vast wel wat vinden.
Veel plezier!