Internet in het buitenland
woensdag 27 juli 2011 om 10:32
woensdag 27 juli 2011 om 10:39
woensdag 27 juli 2011 om 10:39
Je gaat op vakantie??
Waarom niet gewoon lekker GEEN internet meenemen??
Heerlijk even rust...
Of zeg ik nu iets raars??
http://www.spitsnieuws.nl ... erslaafd-aan-social-media
Oh, ik zeg iets raars....
Waarom niet gewoon lekker GEEN internet meenemen??
Heerlijk even rust...
Of zeg ik nu iets raars??
http://www.spitsnieuws.nl ... erslaafd-aan-social-media
Oh, ik zeg iets raars....
woensdag 27 juli 2011 om 11:21
quote:Star schreef op 27 juli 2011 @ 10:57:
Als er een gratis WIFI punt is kan je inderdaad overal internetten met je BB.
Dat is niet altijd zo, vaak moet je een abonnement hebben bij een provider van dat land om er gebruik van te mogen maken.
Of je moet je registeren, zodat je daarna weken lang alleen maar spam in je mail krijgt en je gegevens dus door weet ik veel wie gebruikt kunnen worden.
Als er een gratis WIFI punt is kan je inderdaad overal internetten met je BB.
Dat is niet altijd zo, vaak moet je een abonnement hebben bij een provider van dat land om er gebruik van te mogen maken.
Of je moet je registeren, zodat je daarna weken lang alleen maar spam in je mail krijgt en je gegevens dus door weet ik veel wie gebruikt kunnen worden.
woensdag 27 juli 2011 om 11:46
woensdag 27 juli 2011 om 14:31
woensdag 27 juli 2011 om 14:59
woensdag 27 juli 2011 om 15:06
Ik lees met grote interesse mee!
Ik woon een aantal maanden per jaar in het buitenland en heb genoeg van internetcafe's. Een dongel is idd duur, en denk er nu over na om een WIFI antenne aan te schaffen.
Ik woon tussen hotels in en lijkt het me stug dat ik niet een signaal oppik. Had in mei al een paar weken internet afgetapt van een nieuw hotel. Maar weet ik niet of ik dat volgende maand weer heb.
Heeft iemand een idee wat een goede antenne is?
Ik woon een aantal maanden per jaar in het buitenland en heb genoeg van internetcafe's. Een dongel is idd duur, en denk er nu over na om een WIFI antenne aan te schaffen.
Ik woon tussen hotels in en lijkt het me stug dat ik niet een signaal oppik. Had in mei al een paar weken internet afgetapt van een nieuw hotel. Maar weet ik niet of ik dat volgende maand weer heb.
Heeft iemand een idee wat een goede antenne is?