Is dit een reëel plan?

06-01-2019 13:24 33 berichten
Het komt zo uit dat mogelijk (horen we deze week) zowel mijn oudste dochter als mijn vriend een half jaar naar het buitenland gaan. Ik heb nog een kind thuis en zou max 8 dagen aaneengesloten weg kunnen om hen te bezoeken. Probleem: Ze zitten niet echt bij elkaar in de buurt.
Is het mogelijk om vier om vier dagen Dubai en Seoul te doen? Wat zou dan het handigst zijn qua tijdzones/comfort, eerst Dubai of eerst Seoul? Ik zou dan waarschijnlijk in de meivakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Of ff bekijken of je het niet gewoon in twee verschillende vakanties kan doen. Wie weet is dat met de vluchten niet eens duurder, vluchttarieven kunnen soms raar in elkaar zitten!
Rosanna1985 schreef:
06-01-2019 15:42
Of ff bekijken of je het niet gewoon in twee verschillende vakanties kan doen. Wie weet is dat met de vluchten niet eens duurder, vluchttarieven kunnen soms raar in elkaar zitten!
Dat komt wellicht beter uit maar dan zou ik wel heel veel van mijn ex moeten vragen. Zelf gaat hij gerust drie weken zonder kind op vakantie, maar hier is dat toch wat makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
06-01-2019 15:44
Zelf gaat hij gerust drie weken zonder kind op vakantie
Dan zie ik niet meteen waarom het veel gevraagd is :-)
Wil je dochter niet bij haar zus op bezoek? Kun je daar 'n aparte vakantie van maken en voor je vriend gewoon af en toe 'n aanbieding pakken en 'n lang weekend gaan.
Alle reacties Link kopieren
Is de meivakantie bij jullie geen 2 weken?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik zou je dochter opzoeken in de meivakantie met je jongste dochter. Dit misschien als alternatief van een vakantie in de zomervakantie. Ik zou als kind niet blij zijn met mijn moeder als ze dat zonder mij zou doen.
Je vriend zou ik apart plannen in de periode dat je jongste bij je ex is.
Zeilboot76 schreef:
06-01-2019 16:30
Ik zou je dochter opzoeken in de meivakantie met je jongste dochter. Dit misschien als alternatief van een vakantie in de zomervakantie. Ik zou als kind niet blij zijn met mijn moeder als ze dat zonder mij zou doen.
Je vriend zou ik apart plannen in de periode dat je jongste bij je ex is.
De zomervakantie is al geboekt. Dat wordt ook een verre reis (voor het eerst).
Door nieuwe ontwikkelingen heb ik besloten dat ik het toch opsplits. Voor mijn nieuwe baan moet ik tot eind van het jaar cursus volgen en heb ik vastgestelde vakantieweken. De meivakantie had ik al een weekend bezet, dus het overgebleven weekend ga ik dan liever naar mijn dochter.
Naar Dubai is het altijd makkelijker om bijv donderdag-maandag te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven