Joepie, 7 maart Cyprus!

03-02-2011 22:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

Vandaag via travelbird.nl 8 daagjes naar Noord- Cyprus geboekt (vertrek op 7 maart).

Is er wel eens iemand naar Cyprus geweest ? Hebben jullie tips?
Ik heb het idee dat je niet naar tips op zoek ben maar reclame maakt voor dit Hotel op Cyprus....

Maarja geen tips ben er nog nooit geweest.
Joepie de poepie, veel plezier!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha, ik maak absoluut geen reclame!!! Misschien handig om even een beeld te schetsen; ben een 19-jarige studente en wilde graag samen met een vriendin een goedkope vakantie boeken.

Ik reis nooit zo veel (ben nooit verder dan Italie geweest), en het leek me misschien leuk om ervaringen te horen van mensen die ook al eens in Noord- Cyprus zijn geweest!!

De reden dat het reclame- achtig over komt kan misschien zijn dat ik even de naam en plaats van het hotel gekopieerd en geplakt had, omdat ik even te hersenloos was om het te kunnen onthouden
wauw cool voor je enjoy!
Nou lekker voordelig iig

(ook al is het wel reclame)

Ik ga een week later naar Lanzarote en was meer dan het dubbele kwijt.
Dit is wel de Turkse kant van Cyprus, wist je dat?
Ik haal de naam wel weer weg als jullie het allemaal reclame vinden, jammer van zulke reacties. Had gehoopt op een hoop enthousiasme van mensen die er in de buurt geweest waren.

Ik weet inderdaad dat het aan de Turkse kant ligt, maar het geheel hoort wel bij de EU gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven