juli/augustus + zon&zee + relaxed + ontdekken

28-06-2009 13:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben samen al best veel van de wereld gezien en zijn nu op zoek naar een mooie bestemming waar nog veel te ontdekken valt. Voor de periode juli/augustus willen we 3 weken weg. Dit jaar wil ik ook echt even een beetje bijkomen dus het liefst zoek ik iets waar we ook een beetje kunnen relaxen EN kunnen ontdekken. Nu ik erover nadenk, zou ik het heel fijn vinden als we langs een strand komen om even een paar dagen met een kokosnoot in je hand onder een palmboom te bungelen... Dus liever gaan land waar het dan regenseizoen is. Wie heeft een tip? (we houden meer van backpacken dan van een luxe resort)
Misschien goed om aan te geven waar je al wél bent geweest? Ik vrees dat er anders een hoop locaties naar voren komen die je al kent!
Kenia, Indonesie, Brazilie.

Allemaal geen regentijd in die periode en zowel strand als cultuur/natuur te ontdekken.
quote:Vinyl schreef op 28 juni 2009 @ 14:14:

Misschien goed om aan te geven waar je al wél bent geweest? Ik vrees dat er anders een hoop locaties naar voren komen die je al kent!Hmm, over gedacht. Niet gedaan omdat het nogal wat plekken zijn en wil niet arrogant overkomen. Want ben ik benieuwd naar goeie tips! (en niet in een discussie over mijn persoon )
quote:elninjoo schreef op 28 juni 2009 @ 15:00:

Kenia, Indonesie, Brazilie.

Allemaal geen regentijd in die periode en zowel strand als cultuur/natuur te ontdekken.Kijk, dat zijn goeie tips, bedankt!! Indonesie al geweest maar Kenia en Brazilie niet. Jij wel ElNinjoo? Zo ja, zou je iets over je ervaringen willen vertellen?
Kenia ben ik nog niet geweest, maar wel in de zuidelijke helft van Brazilie. Toevallig was dat ook in augustus en dan is daar 't klimaat heerlijk. Ik ben toen in Rio geweest, in Bonito, de Pantanal en bij de Iguazu watervallen. Pantanal en Iguazu vond ik geweldig! Mooie natuur!
Oh ja...die watervallen!! Wij gaan altijd op de bonnefooi, neem aan dat daar ook wel te doen is? Dat lekkere weer spreekt me ook wel aan Culinair ook nog prettig?
Kenia is idd een aanrader, 2x geweest

Mbt regenseizoen, kan allemaal best meevallen, vaak zijn het een paar heftige buien en daarna schijnt de zon weer dus hoeft je er absoluut niet van te weerhouden om in het regenseizoen naar een tropisch oord te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven