Kaapstad voor een dag
zaterdag 5 mei 2012 om 21:59
zondag 6 mei 2012 om 00:38
zondag 6 mei 2012 om 06:42
Die pinguins zou ik uren naar kunnen blijven kijken: zo koddig! Hoe ze allemaal opeens richting zee huppen en dan de golven in duiken. Echt cute om te zien.
Je kunt buiten V&A aan de haven ergens geweldig lekker kreeft eten. Panama Jacks heet dat restaurant. Ziet er aan de buitenkant uit als een of andere keet, maar binnen in gezellig met vlaggen uit de hele wereld aan 't plafond. En super die kreeft thermidor!!!
Je kunt buiten V&A aan de haven ergens geweldig lekker kreeft eten. Panama Jacks heet dat restaurant. Ziet er aan de buitenkant uit als een of andere keet, maar binnen in gezellig met vlaggen uit de hele wereld aan 't plafond. En super die kreeft thermidor!!!
zondag 6 mei 2012 om 09:29
Ik vond Longstreet erg leuk, veel kleine tentjes om te eten en drinken. Startende ondernemers met leuke aparte winkels. Verder vond ik het slavenmuseum enorm confronterend, zeker als nl-se. Zelfde geldt voor apartheidsmuseum (weet de naam niet zeker meer). Je zou ook naar een township kunnen gaan. Of je haren laten invlechten, kost je ook een dag
zondag 6 mei 2012 om 22:28
Bedankt voor de vele reacties. De tafelberg gaat het zeker worden. Een van de zakenrelaties neemt ons mee, de tafelberg is zowat zijn achtertuin dus hij zal ons best eea kunnen vertellen 
Verder ga ik zeker een kijkje nemen in de botanische tuin.
Mijn koffer is inmiddels gepakt, morgenvroeg vertrek ik eerst richting Ghana.
Verder ga ik zeker een kijkje nemen in de botanische tuin.
Mijn koffer is inmiddels gepakt, morgenvroeg vertrek ik eerst richting Ghana.