Kampeervragen
zaterdag 19 februari 2011 om 20:44
Ik heb een aantal kampeervragen. We hebben vorig jaar een caravan gekocht, dus ik ben nog niet echt ervaren in deze dingen.
We gaan met drie personen (twee volwassen, 1 kind van 14) in een caravan en bijzettentje.
Ik ben me wat aan het voorbereiden op internet, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.
Vraag 1: in welk land kan je het goedkoopst op een camping terecht?
Vraag 2: in welk land zijn de kampeerplaatsen over het algemeen het royaalst?
Vraag 3: in welk land kan je nog het beste zonder reservering terecht?
Vraag 4: welk land raden jullie beslist af (met name ivm de hygiene van toiletgebouwen ed)
Ik zou het fijn vinden als iemand me hiermee wat verder kan helpen, ik denk dat het zoeken voor mij dan een stukje makkelijker wordt!
Samenvattend; ik ben op zoek naar een camping, die ik van te voren niet hoef te bespreken, waar ik ook nog wat geld overhoud om regelmatig lekker uit eten te gaan, waar ik niet struikel over de scheerlijnen van de buren en waar ik geen enge ziektes oploop na een toiletbezoek!!
oh ja; we gaan in de maand augustus!!
We gaan met drie personen (twee volwassen, 1 kind van 14) in een caravan en bijzettentje.
Ik ben me wat aan het voorbereiden op internet, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.
Vraag 1: in welk land kan je het goedkoopst op een camping terecht?
Vraag 2: in welk land zijn de kampeerplaatsen over het algemeen het royaalst?
Vraag 3: in welk land kan je nog het beste zonder reservering terecht?
Vraag 4: welk land raden jullie beslist af (met name ivm de hygiene van toiletgebouwen ed)
Ik zou het fijn vinden als iemand me hiermee wat verder kan helpen, ik denk dat het zoeken voor mij dan een stukje makkelijker wordt!
Samenvattend; ik ben op zoek naar een camping, die ik van te voren niet hoef te bespreken, waar ik ook nog wat geld overhoud om regelmatig lekker uit eten te gaan, waar ik niet struikel over de scheerlijnen van de buren en waar ik geen enge ziektes oploop na een toiletbezoek!!
oh ja; we gaan in de maand augustus!!
maandag 21 februari 2011 om 10:25
Zweden is niet heel duur hoor, Noorwegen is veel duurder.
Wij reserveren nooit de boot, wij varen van putgarden naar rodby en dan van helsingor naar helsingborg. Kost circa 100 euro maar bespaart je 200km omrijden door Denemarken als je met de bruggen wil.
Zweden is heel kindvriendelijk, schoon, ruim, ik vind het een heerlijk land! Maar goed ik woon er dan ook...
Wij reserveren nooit de boot, wij varen van putgarden naar rodby en dan van helsingor naar helsingborg. Kost circa 100 euro maar bespaart je 200km omrijden door Denemarken als je met de bruggen wil.
Zweden is heel kindvriendelijk, schoon, ruim, ik vind het een heerlijk land! Maar goed ik woon er dan ook...
dinsdag 22 februari 2011 om 13:49
Als je echt schoon sanitair wil is Oostenrijk zeer aan te raden. Behalve het sanitair ook trouwens. Supermooie omgeving, mooie meren en er is vast genoeg te doen. Of er op Oostenrijkse campings veel (Nederlandse) jeugd is weet ik helaas niet.. En het je eenmaal in Oostenrijk niet bevalt is het volgens mij makkelijk om verder te reizen naar bv. Kroatie.