Kon Tiki

17-02-2012 15:08 7 berichten
Hoi!

Ik heb een vraag... Is er iemand wel eens naar Kon Tiki geweest in Ramatuelle? Ik wil graag een vd campings boeken van riviera villages ( toison d'or, praries de la mer of kon tiki), maar kan geen wijs uit de sites voor een goede plek. Mijn oog valt op de garden chalet, redelijke goede prijs, maar waar ligt deze op de camping? We willen graag een wat rustigere stek waar je s'avonds niet de muziek hoort i.v.m. 2 kleine kinderen. Iemand tips/ervaringen? Ze zijn zeer welkom, thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Ja , ik ben er geweest maar mijn mening is aardig gekleurd en niet objectief!

Ik vond het vreselijk!

Maar ik hou dan ook niet van camperen.

Wij zaten in een (plastik) bugalow aan het begin van het park.

Qua ligging wel goed want al worden de huisjes mooier de meer je bij het strand komt , daar is ook het plein met de animatie s'avonds.

Het strand was super, niet al te druk en daar hebben we dan ook het meest van onze tijd doorgebracht.

Veel Nederlanders.

Wat wel fijn was dat er een soort van kleine spa was waar ik een middagje heb rondgehangen.

Er is ook animatie voor de kinderen maar onze kinderen vonden dat na 2 keer wel genoeg.

Ik wil er nooit meer heen maar misschien vind jij dingen leuk die ik niet leuk vind.

Ik ga nog even kijken in wat voor'n huisje/bungalow we zaten.
Ja, we zaten in een Garden Chalet.

Qua geluid zit je wel het beste.

Maar dat "garden" heb ik niet zo gevoeld.

Misschien hadden we ook een beetje pech want er waren huisjes (bugalows) die meer groen om zich heen hadden.

Laat je niet door mij afschrikken.

Misschien ben jij wel een kampeerder (ik dus duidelijk niet) en dan is dit wel een soort van luxe kamperen.
Oh jeetje ik ben dus ook totaal gen kampeerder! Dus ja ik schrik wel : ). Ik wil het dit jaar weer eens proberen voor de kids 5 en 2 jaar. Was die Garden Chalet verlopen van dezee? Watvoor type mensen? Jong oud veelkindjes of tieners enz....
Ongeveer 300 meter van de zee , dus niet ver lopen.

Vooral gezinnen met kinderen, weinig tieners.

Maar kijk even naar andere recensies op google.

Ik hou gewoon niet van dit soort plekken.

Het was mij te hutjemutje en ik vond de bungalow klein en lelijk.

En hadden we pech met de plek van onze bungalow.

Aan de andere kant ben je ook niet zoveel in de bungalow natuurlijk.

En er zijn veel leuke dorpjes in de omgeving en natuurlijk San Tropez.
Wij kwamen er ruim 18 jaar geleden voor het eerst,jaren met onze vouwwagen gestaan . Vonden het super,pal op het strand .Mooie omgeving ! Zijn 2 jaar geleden toen we op doorreis waren halve dag daar gestaan,maar vonden het heel erg druk zelfs een kermis;-(
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest en gaan deze zomer weer! 2 jaar terug hadden we zo'n chalet aan het strand maar dat klinkt leuker dan het is, de hele camping loopt langs onderweg naar het strand en het hele strand zag ons zitten. Dit jaar dus een garden chalet. Voor kinderen is het echt ideaal, wij gaan met mijn zusje en allebei hebben we een peuter van ongeveer 3. Voor een plekje zonder al teveel herrie kun je het beste even bellen. Enkele receptionistes spreken nederlands. Wanneer je een gegarandeerde plaats wilt betaal je wel 10% extra, doe je dit niet weet je niet waar je terechtkomt en er is inderdaad een pleintje met veel bedrijvigheid. Het eten in de strandtentjes is heel goed, afhaalpizza's zijn heerlijk. Strand is voor alle garden chalets dichtbij. Ik ben ook absoluut geen campeerder maar met een kleintje in een luxe hotel zitten vind ik maar een paar dagen leuk. Dit is een mooie tussenoplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven