Korting op entreekaartjes Disney

27-10-2011 13:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, ik wil in januari met een vriendin naar Disney.

We willen het niet al te duur maken.

Hebben jullie tips voor ons?

Ik zie dat een entreekaart voor 2 dagen 2 parken 122¤ is. Ik heb gehoord dat dit goedkoper moet kunnen maar ik kan het nergens vinden.

Kunnen jullie mij helpen? Zou heel fijn zijn.

Groetjes!
Ben je lid van de ANWB?

Zij hebben ook wel eens korting op entreekaarten of speciale acties.
Ik heb toen ik ging geboekt bij een reisbureau vervoer, verblijf en kaarten in een arrangement genomen.

Ik neem aan dat jullie ook een overnachting nodig hebben. Waarom kijk je daar niet naar?
Bij Oad ben je voor 2 personen, 2 dagen incl hotel/ontbijt en incl. intree E 316 kwijt. oad.nl. Er zijn vast nog wel goedkopere aanbiedingen te vinden als je goed zoekt.
Thanx ik ga het even bekijken allemaal...

Een hotel heb ik ook nodig ja, maar het is denk goedkoper om een hotel los te boeken en kaartjes voor het park..

Dus het gaat echt puur om de kaartjes voor het park.
Ik denk dat een arrangement juist goedkoper is!
Net op site van OAD gezien: Hotel Santa Fe (logies/ontbijt) in januari, 3 nachten/4 dagen entree,obv eigen vervoer: 216 euro p.p.
Arrangement op site van Disney kan goedkoper zijn, vaak 3 dagen toegang park.

En voor de rest, tja Disney is duur.
quote:phr123 schreef op 27 oktober 2011 @ 14:23:

Thanx ik ga het even bekijken allemaal...

Een hotel heb ik ook nodig ja, maar het is denk goedkoper om een hotel los te boeken en kaartjes voor het park..

Dus het gaat echt puur om de kaartjes voor het park.Als je naar die opte van ossiepossie kijkt en je trekt er de 122,- pp voor entree is dus 244,- af dan heb je voor 72,- euro een hotelovernachting z'n tweeen en ontbijt. Lijkt mij geen slecht optie eerlijk gezegd.
Volgens mij is boeken via de site van Disney zelf het goedkoopst. En kan me vergissen, maar volgens mij moet je apart betalen voor de parkeerplaats als je een hotel buiten het park neemt.
Bedankt allemaal voor de reacties, heb inmiddels op de disney site geboekt!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 oktober 2011 @ 11:14:

Volgens mij is boeken via de site van Disney zelf het goedkoopst. En kan me vergissen, maar volgens mij moet je apart betalen voor de parkeerplaats als je een hotel buiten het park neemt.Idd. en dat is 15 euro per dag! Het hotel krijg je ongeveer gratis bij een arrangement.
Lekker! Ik ga 8 december. Vier dagen plus entree in Santa Fe voor 230pp.

Heb er nu al zin in!

Dacht dat het nog niet zo lang geleden was, maar de laatste keer is toch alweer minstens 10 jaar geleden!!

Kan niet wachten, wordt de 4e keer :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven