Kroatië Plitvicemeren

23-05-2016 15:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt?

Ik heb hier op het forum gelezen over de Plitvicemeren in Kroatië.

Er werd een tip gegeven over een andere ingang nemen. Maar ik kan het niet meer vinden. Ik heb verschillende topics opgezocht maar het betreffende bericht niet gevonden.

Wie weet welk topic dit was?

Of is de forumster misschien nog aanwezig die deze tip gaf?

Ik heb deze tip halfbakken doorgegeven aan een kennis en die vroeg er nu naar. Maar nu weet ik zelf niet meer hoe het zit.

Kortom: Wie helpt?
Ik ben er 2 weken geleden geweest. Entreeprijs is ruim 20 euro maar achteraf bleek dat je gewoon een stuk verder langs de doorgaande weg binnen kon komen! Haha
Staat helemaal niet afgezet ofzo
Dat is ook een goede tip.

Weet je ook bij welke ingang dit was? Hopelijk kon je er zelf ook gebruik van maken? Of had je al betaald?

Waar ik op doel is een ingang die rustiger is dan de hoofdingang. Omdat daar juist alle toeristen en bussen met toeristen naar binnen gaan.
Liever niet gratis naar binnen proberen te komen: als je gepakt wordt, wordt het een duur dagje. Daarnaast: het park kost gigantisch veel geld in onderhoud en is elke Kuna die je betaalt meer dan de moeite waard.

Het park heeft een noord-ingang en een zuid-ingang. Ik heb vorig jaar de zuid-ingang genomen, maar ook wel eens de noord-ingang. Mijn tip is om vooral heel vroeg te gaan. Echt vroeg, want het park is al om 7 uur open. Ik was er pas om 8 uur, maar dat was heerlijk. Op het moment dat wij de boot terug naar het beginpunt namen, stonden daar rijen mensen te wachten om de boot op te mogen Toen ik terug naar ons huisje reed (omstreeks 3 uur), hoorde ik op de autoradio dat bezoekers afgeraden werd nog te komen.
en in welke maand was dat Barbaracartland? en was dit op een weekenddag?
quote:Europe86 schreef op 24 mei 2016 @ 09:29:

en in welke maand was dat Barbaracartland? en was dit op een weekenddag?Ik was er op een doordeweekse dag in midden-juli. Vrijdag, uit mijn hoofd. En het was echt heel erg druk na de middag. Ik zou echt vroeg gaan, als me dat zou lukken.
Plitvice is echt zo mooi! wij gingen zelf parkeren bij p2 en zijn daar ook naar binnen gegaan. Viel mij 100% mee met de drukte en wij kwamen pas rond elf (was lang rijden vanaf camping) en gingen gewoon in juli. (wel begin juli)
I haven't been everywhere, but it's on my list

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven