La Palma december annuleren?

21-09-2021 10:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel even benieuwd wat jullie zouden doen. Wij hebben afgelopen donderdag net twee weken la Palma geboekt voor december. We hebben tot en met vandaag nog bedenktijd, dus we kunnen nu nog kosteloos annuleren. Het is op dit moment natuurlijk een verschrikkelijke situatie daar en geen idee hoe het er in december voor staat. De reisorganisatie doet net alsof er niets aan de hand is met alles kan doorgaan maar die hebben hun eigen portemonnee in het achterhoofd denk ik dan maar. Aan de ene kant denk ik we zien wel hoe het er straks voor staat, misschien valt het mee en kunnen we straks wel gewoon daarheen. Maar omdat we nu nog kunnen annuleren vraag ik mij af of dat misschien niet verstandiger is, straks duurt het maanden en ze moeten ook wederopbouwen. Wil ook niet komen als een soort ramptoerist :(

En misschien is het ook wel een teken, want onze vakantie naar la Palma is in mei 2020 ook niet doorgegaan door corona. Nu pas durfden we het aan om te gaan vliegen en we hadden er zo'n zin in.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Bij Todoque zou ik nu kosteloos annuleren. Dat vind ik echt te dichtbij. Dan boek ik als het straks allemaal meevalt liever zelf opnieuw dan dat als het tegenvalt ze mij ergens heen omboeken waar ik niet wil zitten.

Straks gaat het nog weken duren en zitten ze nog tijden in die giftige rook.
Heb voor de zekerheid toch maar geannuleerd. Dan boek ik liever iets hoger in het land.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik denk inderdaad dat het goed is dat je geannuleerd hebt...

Todoque nu:
https://youtu.be/EAf171TPIZ4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven