lang weekend parijs!

17-11-2011 12:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik en mijn vriend willen over 2 weken een lang weekend parijs doen.

maar vind op internet alleen maar hele dure hotels! het gaat ons meer om het slapen, dus van ons hoeft het niet zo duur en luxe.(of net iets buiten parijs mag ook.)

wie weet misschien een leuk hotelletje voor ons? zelf kom ik er niet echt uit haha,

alvast bedankt.
Sorry hoor, maar waar heb je dan in hemelsnaam gekeken? Parijs stikt van de goedkope hotels! Hier een paar opties voor twee nachten voor twee personen. Kijk maar:

Oh, link doet het niet. Maar je moet gewoon ff op booking.com kijken en dan op prijs zoeken!

Heel veel hotels voor ¤120,- voor twee dagen voor twee personen!
Zoek ook eens op Hostel ipv hotel vanaf 20 euro pp heb je prima slaapplek. Hostelworld.nl is een voorbeeld
dankje wel, ja heel raar ik weet het, maar was aan het googlen en vreemd genoeg kon ik echt niks vinden!

kan wezen dat ik er gewoon vreselijk slecht in ben haha
Als je er echt alleen komt om te slapen zou ik gaan voor een Etap Hotel. Low budget toch centrum. Heb er zelf goede ervaring mee in Parijs. Alleen moet je van het ontbijt niet teveel verwachten.
Eh, ja. Ga naar bijvoorbeeld booking.com. Voor vrijdag 2 tot en met maandag 5 december is het goedkoopste hotel zo'n 140 euro. Voor drie nachten dus! Wel een weinig luxe hotel met gedeelte badkamer, maar niet duur als je het mij vraagt.

En voor 198 euro kun je in deze: http://www.booking.com/hotel/fr/ambassa ... is.nl.html?

Of moet het nog veel goedkoper zijn?
Ik heb ik dit hotel gelogeerd: http://www.booking.com/ho ... .nl.html?aid=314924;label=montmartre-area-ZKYLJDrpILKk8fSOXHGogwS6564855748;sid=2c9d4e0dd9f31978d862b150dacf0283;dcid=1

Goed hotel, leuk in Montmatre, 100 meter vanaf de metro... Perfect ;)

En.... wij hadden uitzicht op de Sacre Coeur!!

Heel veel plezier!
bedankt voor alle reactie's tot zover!

@missmieszje, ziet er leuk uit, helaas is de datum dat wij gaan dan niet beschikbaar..helaas
Ga je toch zelf even op booking.com kijken? Is echt ideaal.
heb ik net gedaan en heb een paar leuke hotels kunnen vinden! bedankt allemaal
Hotel Terminus in Colombes (buiten Parijs, naast het treinstation) Simpeler dan dat kan niet, inclusief ontbijt en super leuke medewerkers voor 50 euro per nacht, binnen 15 minuten in Parijs. Ik woon er vlakbij en laat m'n familie en vrienden die overkomen daar logeren
quote:missmieszje schreef op 17 november 2011 @ 12:57:

Ik heb ik dit hotel gelogeerd: http://www.booking.com/ho ... .nl.html?aid=314924;label=montmartre-area-ZKYLJDrpILKk8fSOXHGogwS6564855748;sid=2c9d4e0dd9f31978d862b150dacf0283;dcid=1

Goed hotel, leuk in Montmatre, 100 meter vanaf de metro... Perfect ;)

En.... wij hadden uitzicht op de Sacre Coeur!!

Heel veel plezier!Dit is wel een super mooie wijk inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven