Last minute wintersport
donderdag 8 januari 2015 om 13:33
Hellup, we zijn te laat! Door omstandigheden weten wij nu pas dat we op wintersport kunnen, maar nu lijkt alles vol te zijn. Heeft iemand nog ideeen waar we (gezin, twee jongens van 13 en 15) terecht kunnen? We zoeken een appartement in Oostenrijk vlak naast de piste, en sneeuwzeker natuurlijk Verder niet zo veel eisen aangezien ik via de gebruikelijke sites (Neckermann, Sunweb, Arke) zie dat nagenoeg alles vol zit.
Hoe kom ik nu nog aan een leuk adresje???
Hoe kom ik nu nog aan een leuk adresje???
donderdag 8 januari 2015 om 14:14
Je zou www.chaletsplus.com kunnen proberen.
donderdag 8 januari 2015 om 20:33
zondag 11 januari 2015 om 13:26
appartementen aan de piste vindt je in Oostenrijk ook genoeg hoor Maar aangezien jullie zo laat zijn is het mischien wel lastiger. Ik zou je eisen aanpassen en eventueel ook iets op loopafstand, skibus of paar minuutjes met de aito bekijken.
Het eenvoudigst is als je ongeveer een Idee hebt welke regio en dan een email aan het plaatselijje toeristenburo van bijvoorbeeld Sölden, Serfazs, Montafon of wat dan ook te schrijven met je wensen, Datum, Budget etc. Zij kkunnen dan nagaan waar nog wat vrij is en dan of via hen of direct bij d everhuurder boeken. het meest eenvoudigst.
Als je nog niet precies weet waar kun je bijvoorbeeld ook een email schrijven aan info@tirol.at , voor het geval je naar deze deelstaat wilt. Zij sturen jouw email dan aan alle plaatselijke toeristenburos in Tirol door en krijg je direct aanbiedingen. Ik heb hier goede ervaringen mee. Ik denk dat er best nog wel wat te vinden is, Maar je zit dan mischien niet direct aan de piste.
Het eenvoudigst is als je ongeveer een Idee hebt welke regio en dan een email aan het plaatselijje toeristenburo van bijvoorbeeld Sölden, Serfazs, Montafon of wat dan ook te schrijven met je wensen, Datum, Budget etc. Zij kkunnen dan nagaan waar nog wat vrij is en dan of via hen of direct bij d everhuurder boeken. het meest eenvoudigst.
Als je nog niet precies weet waar kun je bijvoorbeeld ook een email schrijven aan info@tirol.at , voor het geval je naar deze deelstaat wilt. Zij sturen jouw email dan aan alle plaatselijke toeristenburos in Tirol door en krijg je direct aanbiedingen. Ik heb hier goede ervaringen mee. Ik denk dat er best nog wel wat te vinden is, Maar je zit dan mischien niet direct aan de piste.