Leuk dorp op Ibiza?

02-05-2011 09:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Begin juli ga ik met een aantal vriendinnen naar Ibiza. We zullen best een keer een feest gaan bezoeken, maar we zijn niet op zoek naar de stappen, snuiven, drinken ervaring. ;) Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer bij het zoeken naar een leuk dorp om te verblijven. We willen aan de kust zitten (of in de buurt van), redelijk centraal als we een keer willen stappen en een beetje een gezellig dorp (niet type Salou dus). Wie van jullie is wel eens op Ibiza geweest en heeft de gouden tip?

Thanks!

Ps. En mocht je nou ook een droomappartement kennen op Ibiza...
En je bent op zoek naar een leuke Ibiziaan? (aangezien je dit op relaties zet?)

Anyhow, misschien heb je iets aan de antwoorden die ik een paar weken geleden kreeg..

Anna37 in "Rustig Ibiza in mei?"
Wij boeken altijd een rustig agriturismo ergens in het binnenland. De ervaring leert dat je toch met de auto op pad gaat om 's avonds een leuk restaurant op te zoeken, of verschillende stranden te bezoeken.

Cala Llonga is bijv wel leuk, mooie baai, maar qua restaurants en hotels is het niets. Portinatx is ook best ok, relatief ver van alles en zou ik net als St.Eularia niet willen zitten (beetje saaie vakantiedorpen).

Hier zaten wij vorig jaar: http://www.canjaume.org/en/index-canarabi.html
Haha oeps.. Moest inderdaad bij reizen! Want die Spanjaarden zijn leuk, maar daar gaan we er niet voor naar toe. ;)

Dank voor de tips!! Ik ga meteen kijken!!
Goedkoop en midden in de stad? Appartement Jet, wel af en toe zwaaien naar de vliegtuigen die je bijna kunt aanraken Wel relaxed aan het strand, dichtbij lekkere restaurantjes en clubs, scooterverhuur etc. Zeker doen: lunchen bij Blue Marlin Beach club( lekker op de scooter erheen) het wauw gevoel en niet extreem duur! Veel plezier!
Ja dat is ook een no-go-gebied.... playa d'en bossa (prolex-strand in de volksmond).... net zo erg als San Antonio.

Blue Marlin is ook vreselijk, de hele Nederlandse media/wannebehip/proleten-club komt daar elke dag samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven