Leuk Vakantiepark/camping kust NL (kinderen 7 en 10)

22-11-2019 11:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een leuke tip? Het liefst wel met een binnen zwembad of in ieder geval een zwembad in de buurt. We hebben geen caravan dus wel een park waar we iets kunnen huren.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in Roompot Kijkduin. Op loopafstand van het strand en nette huisjes. De faciliteiten heb ik niet bekeken, volgens mij wel zwembad
Alle reacties Link kopieren
Center Parc zandvoort
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben enkele jaren geleden een heel leuke midweek gehad in Landal Port Greve in Zeeland. We hadden 4 kinderen in de leeftijdscategorie 7 tot 13. Zwembad terplekke, veel speelgelegenheid, dichtbij het strand, een uitstap naar Neeltje Jans. We hebben er allemaal nog goede herinneringen aan.

We hadden een groot appartement met zicht op het Grevelingenmeer.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Roompot Kijkduin is een prachtige omgeving. prima te doen zwembad, niet luxe of zo, maar je loopt zó het strand op. Huisjes zijn er prima. Animatie team bungelt met recht helemaal onderaan op de lijst met beste/slechtste team, dus daar heb je niets aan :) En er is ontzettend veel leuks te doen in de buurt voor die leeftijd.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Camping De Krim op Texel is superleuk
Alle reacties Link kopieren
Landal ouddorp duin, niet heel veel te beleven op het park maar recente huisjes en mooi gelegen vlakbij het strand en een eenvoudig binnenzwembad. Je kan ook gaan zwemmen in Port zelande.
Port Greve heeft een leuker zwembad maar ik vind het park zelf minder aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Stortemelk op Vlieland.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Lente19251003 schreef:
22-11-2019 12:29
Camping De Krim op Texel is superleuk
Ik ben daar een keer wezen kijken, maar ik vond het erg tegenvallen. Heel groot.
Alle reacties Link kopieren
Landal Sluftervallei op Texel! Met stip op 1 voor ons en we hebben zo ongeveer alle Landal Parken gehad ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zeeuwse Kust in Renesse.
Mooie huisjes, dichtbij het strand, leuk zwembad.
Renesse is een beetje vergane glorie. Voor zover het al glorie had. :)
Maar het ligt een eindje van het centrum af. Dus je merkt er niet zoveel van.

Ons Buiten in Oostkapelle. Leuke camping (ook verhuurchalets). Zwembad zijn ze nu aan het verbouwen. Dus is in de zomer nieuw. Wel een eindje van het strand af.

Ik vind de meeste campings van Ardoer er wel netjes uitzien op de site. Ze hebben niet allemaal een zwembad. Moet je misschien even op de site kijken.
Alle reacties Link kopieren
Voor wanneer is het ? Voor de zomervakantie kan er nl. al veel volgeboekt zijn.

Camping Julianahoeve nog een idee? Heeft alleen een binnenbad maar wel waterspeeltuin buiten. En ligt op loopafstand van het strand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven