Leuke dingen omgeving Breda Tilburg
zaterdag 8 april 2017 om 23:45
zondag 9 april 2017 om 08:33
Beekse bergen (ook zwembad overdekt en zwemmen in "meer" mogelijk in het speelland). Sterrenbad in ter spegelt. Bij mooi weer terras op aan de piushaven in tilburg, loonse en drunense duinen inderdaad: bij bosch en duin (udenhout) duinpannen waar honden los mogen. Bij galsersemeren zijn er denk ik stukken waar hond ook mag zwemmen. Recreatiegebieden rond oisterwijk: erg leuk,google maar is vanalles. Heb je ook kinderen bij want dan heb ik nog wel een lijstje..
Oh dagje efteling?
Oh dagje efteling?
zondag 9 april 2017 om 08:37
In Breda rondvaart, zonder hond, of centrum in; wandelen langs alle hofjes, o.a. Begijnhof, park, kasteel/KMA (officiersopleiding), nieuwe station.
Lekker eten goedkoper Korenmarkt, duurder Grote Markt, ook leuk Italiaan op Van Coothplein. Ijsje na op zelfde plein bij de ijssalon.
Of eten op niveau bij Wolfslaar.
Brabantse gezelligheid in het Ginneken. Beetje Hilligersberg. Kun je ook gebruiken om rondje hondenbos en Markdal te combineren, losloopbos ligt naast speelbos (opletten), in Mastbos, deel dat aan de stad vast zit in de hoek van de rivier tot de twee straten die erdoor lopen.
Ik zou Ginneken combineren met bos met de hond.
Aardbeien en asperges kopen bij de boer op Annevillelaan in Ulvenhout. (helemaal die straat uitrijden, maar er zijn genoeg andere boeren ook).
Lekker eten goedkoper Korenmarkt, duurder Grote Markt, ook leuk Italiaan op Van Coothplein. Ijsje na op zelfde plein bij de ijssalon.
Of eten op niveau bij Wolfslaar.
Brabantse gezelligheid in het Ginneken. Beetje Hilligersberg. Kun je ook gebruiken om rondje hondenbos en Markdal te combineren, losloopbos ligt naast speelbos (opletten), in Mastbos, deel dat aan de stad vast zit in de hoek van de rivier tot de twee straten die erdoor lopen.
Ik zou Ginneken combineren met bos met de hond.
Aardbeien en asperges kopen bij de boer op Annevillelaan in Ulvenhout. (helemaal die straat uitrijden, maar er zijn genoeg andere boeren ook).
zondag 9 april 2017 om 08:57
Wanneer ben je er?
Rondom koningsdag is er heel veel te doen in Tilburg.
Met de hond wandelen in Esbeek, in de Utrecht. Uitsmijter eten bij den Bockereijer.
Heel lekker eten bij de Houtloods.
Ook lekker, Afghaans eten bij Sarban.
Met pasen, plattelandsfair, foodtrucks, in de koepelhal Spoorzone.
Eten, terras, wandelen, varen: http://www.villapastorie.nl
Rondom koningsdag is er heel veel te doen in Tilburg.
Met de hond wandelen in Esbeek, in de Utrecht. Uitsmijter eten bij den Bockereijer.
Heel lekker eten bij de Houtloods.
Ook lekker, Afghaans eten bij Sarban.
Met pasen, plattelandsfair, foodtrucks, in de koepelhal Spoorzone.
Eten, terras, wandelen, varen: http://www.villapastorie.nl
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 9 april 2017 om 09:06
Als je toevallig naar Chaam gaat (en vanuit Baarle Nassau/Baarle Hertog ook nog wel te doen) zit er in de buurt een pannenkoekenhuis aangrenzend aan een bos. In dat bos heb je een route van 8 km die bij dat pannenkoekenhuis (het Smokkelaartje) uitkomt. Daar mag de hond ook binnen dus bij lekker weer ideaal voor een lekker lange wandeling!