Leuke kroeg(en) Utrecht?

21-03-2016 12:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Het tweede weekend in April ga ik met vriendinnen naar Utrecht. Nu is er niemand bekend in deze stad of kent iemand met tips. Ik ben benieuwd of er leuke kroegjes of spots zijn waar we echt heen moeten. Er zullen hier vast mensen zijn met kennis. We houden van live muziek en leuke bands. Maar mocht er niets optreden dan zijn leuke spots ook welkom.
Leuke bands... kan je wat specifieker zijn? Muziekgenres, jullie leeftijd?
Voor bier: Kafe België, Olivier (heel mooi gebouw, naast hoog Catharijne) en Beers & Barrels (ook mooi, zit aan de Oude Gracht.)

Wijn: Lefebvre (Neude).

Danscafe's: Pakhuis, Hofman, 't Gras van de buren, etc..

Clubs: Poema, Tivoli (donderdagavond studentenavond of kijk in hun agenda), Stairway to heaven.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Voor techno/deephouse kun je naar BASIS. Ik ben er nog nooit geweest omdat ik het kutmuziek vind, maar hoor wel enthousiaste verhalen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Voor live bandjes kun je kijken bij 't Oude Pothuys, even op de website kijken wat er die avond speelt.
Café Stathe heeft goede live bands in het weekend.
Pakhuis is leuk, stairway to heaven is leuk, en verder op Neude zitten wat leuke kroegjes.
Oude Pothuys vind ik ook leuk voor live muziek.

Oudaen is ook altijd gezellig (borrel).

En café Ledig Erf.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Bedankt voor de tips.

Het oude posthuys ziet er goed uit. Heb even de agenda bij ze bekeken. Is dat met entree? Dat kan ik niet erg goed vinden.

Verder komen we met deze aanvulling een heel eind Fijn!
Nee heb nog nooit meegemaakt dat ze entree vroegen bij t Oude Pothuys (maar das wel al een paar jaar geleden dat ik er kwam)
Ik was een paar maanden geleden in het Oude Pothuys en toen was het gratis entree. Dat was wel voordat de band begon, maar ook bij vertrek (toen de band al speelde) leek er niemand bij de deur te staan die entree vroeg (voor zover ik me herinner).
You can never have too many hats, gloves and shoes
Bedankt voor al jullie informatie. Nu al zin om te gaan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven