Leuke kroeg(en) Utrecht?
maandag 21 maart 2016 om 12:34
Hoi
Het tweede weekend in April ga ik met vriendinnen naar Utrecht. Nu is er niemand bekend in deze stad of kent iemand met tips. Ik ben benieuwd of er leuke kroegjes of spots zijn waar we echt heen moeten. Er zullen hier vast mensen zijn met kennis. We houden van live muziek en leuke bands. Maar mocht er niets optreden dan zijn leuke spots ook welkom.
Het tweede weekend in April ga ik met vriendinnen naar Utrecht. Nu is er niemand bekend in deze stad of kent iemand met tips. Ik ben benieuwd of er leuke kroegjes of spots zijn waar we echt heen moeten. Er zullen hier vast mensen zijn met kennis. We houden van live muziek en leuke bands. Maar mocht er niets optreden dan zijn leuke spots ook welkom.
maandag 21 maart 2016 om 13:24
Voor bier: Kafe België, Olivier (heel mooi gebouw, naast hoog Catharijne) en Beers & Barrels (ook mooi, zit aan de Oude Gracht.)
Wijn: Lefebvre (Neude).
Danscafe's: Pakhuis, Hofman, 't Gras van de buren, etc..
Clubs: Poema, Tivoli (donderdagavond studentenavond of kijk in hun agenda), Stairway to heaven.
Wijn: Lefebvre (Neude).
Danscafe's: Pakhuis, Hofman, 't Gras van de buren, etc..
Clubs: Poema, Tivoli (donderdagavond studentenavond of kijk in hun agenda), Stairway to heaven.
Silence is golden. Duct tape is silver.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:36